[verwijderd]
Dat ik dit ooit nog zou zeggen... Ik ben zwanger. Bijna vijf weken.
Zoals veel van jullie weten heb ik twee kinderen waarvan één met een handicap. De zorg voor haar is pittig en ik heb het idee dat ik de jongste nog wel eens tekort doe. Ik ben al zo'n anderhalf jaar uit elkaar met de vader van mijn kinderen maar hij speelt nog wel een hele moeilijke rol in mijn leven. Wel heb ik 24/7 de zorg voor de kinderen maar dit is nergens vastgelegd.
En nu ben ik zwanger zonder officieel een relatie te hebben. Ik had het al wel een hele tijd leuk met iemand die ik al jaren ken. We gedroegen ons alsof we in een relatie zaten maar wilden het niet zo noemen.
We hebben een keer op precies het verkeerde moment seks gehad, binnen 5 uur na het hele gebeuren heb ik een morning after pil genomen en nu ben ik toch nog zwanger geraakt.
Mijn eerste reactie was abortus. Ik heb voor aanstaande dinsdag een afspraak in een abortus kliniek staan. Ik zie zoveel beren op de weg, zoveel onmogelijkheden. Hij wil er volledig voor gaan, hij ziet het helemaal zitten. Wil een gezin met mij en mijn kinderen vormen, alles erop en eraan. We hebben heel veel gepraat de laatste dagen en ik kom vooral tot de conclusie dat dit een onmogelijke kutsituatie is.
Het doel van mijn topic weet ik niet zo goed. Van me af schrijven vooral denk ik. Zijn er überhaupt tips te geven in zo'n situatie..?