Vulpen June Ik had gisteren bijna in m'n extra vest dat eerst van m'n schoonbroertje was een training gegeven. Toch maar niet gedaan 🤣
June [verwijderd] nee, Wij zijn sinds corona niet meer samen alleen ergens heen gegaan waarbij ik geen joggingbroek aan kon. 🙈
[verwijderd] [verwijderd] Dankjewel!! En vandaag heb ik het niet eens gestyled. 😆 [verwijderd] hMet al die pakken🤣 @[verwijderd] lekker makkelijk 😆
Ysabella [verwijderd] zo herkenbaar. En dan die luiers, ik vraag mij telkens af waar ik 400 luiers moet opbergen. 🤪
[verwijderd] @Manque Jij hebt altijd van die gave leggings. Waar haal je die? Zijn echt gewone leggings of sportleggings?
Manque @[verwijderd] Ja, funky leggings! Deze is van Monki, maar ik koop ze ook wel eens bij H&M ofzo. Het is maar net waar ik ze tegenkom. Gewone en sportleggings. (Zoon schommelt even het beeld in...)
[verwijderd] Manque Super leuk! Ik was laatst bij de H&M en die hadden ze niet. Mirgen even bij de Monkey kijken.
[verwijderd] Ik had vorige week een leuke combi aan, al zeg ik het zelf. Jas bij een lokale boetiek gekocht (faux suede), jurk vorig jaar bij Peek en Cloppenburg. Daaronder te kleine Toms.
[verwijderd] Liftfoto’s! Ik zie er absoluut niet zo fancy uit als jullie (broek is 6 jaar oud, afgetrapte superga’s en 10 euro vest van de Kiabi) maar heb wel een cool mondkapje.. dus..