Nescio [verwijderd] goed besluit. Ik vond het een leuke jurk en volgens mij kan jij alles hebben, maar als je er zelf niet blij van word heeft het geen zin om het te houden. Ik denk dat koraalrood/amethist/brons/appelblauw-zeegroen heel mooie kleuren zijn bij jou.
iMoeder [verwijderd] Goed besluit! Ik koop tegenwoordig ook alleen nog maar kleding die ik echt leuk vind en waar ik me goed in voel. Geen kleding die net niet helemaal goed zit (en dat is vaak). Ken mezelf ondertussen en dingen die me niet dat Yes gevoel geven, blijven toch maar in de kast hangen. Ik heb de afgelopen weken over de 25 jurkjes besteld en er daarvan 4 gehouden. Helaas pindakaas dan maar...
[verwijderd] Kom mensen, nu de herfst in aantocht is.. Show die lekkere warme outfitjes! Jurk is van Anna Field. Met zwart leren jack erbij, maar die lag nog in de auto. π
Vulpen June Ik had gisteren bijna in m'n extra vest dat eerst van m'n schoonbroertje was een training gegeven. Toch maar niet gedaan π€£
June [verwijderd] nee, Wij zijn sinds corona niet meer samen alleen ergens heen gegaan waarbij ik geen joggingbroek aan kon. π
[verwijderd] [verwijderd] Dankjewel!! En vandaag heb ik het niet eens gestyled. π [verwijderd] hMet al die pakkenπ€£ @[verwijderd] lekker makkelijk π
Ysabella [verwijderd] zo herkenbaar. En dan die luiers, ik vraag mij telkens af waar ik 400 luiers moet opbergen. π€ͺ
[verwijderd] @Manque Jij hebt altijd van die gave leggings. Waar haal je die? Zijn echt gewone leggings of sportleggings?
Manque @[verwijderd] Ja, funky leggings! Deze is van Monki, maar ik koop ze ook wel eens bij H&M ofzo. Het is maar net waar ik ze tegenkom. Gewone en sportleggings. (Zoon schommelt even het beeld in...)
[verwijderd] Manque Super leuk! Ik was laatst bij de H&M en die hadden ze niet. Mirgen even bij de Monkey kijken.
[verwijderd] Ik had vorige week een leuke combi aan, al zeg ik het zelf. Jas bij een lokale boetiek gekocht (faux suede), jurk vorig jaar bij Peek en Cloppenburg. Daaronder te kleine Toms.