Ysabella [verwijderd] zo herkenbaar. En dan die luiers, ik vraag mij telkens af waar ik 400 luiers moet opbergen. 🤪
Manque @[verwijderd] Ja, funky leggings! Deze is van Monki, maar ik koop ze ook wel eens bij H&M ofzo. Het is maar net waar ik ze tegenkom. Gewone en sportleggings. (Zoon schommelt even het beeld in...)
[verwijderd] Manque Super leuk! Ik was laatst bij de H&M en die hadden ze niet. Mirgen even bij de Monkey kijken.
[verwijderd] Ik had vorige week een leuke combi aan, al zeg ik het zelf. Jas bij een lokale boetiek gekocht (faux suede), jurk vorig jaar bij Peek en Cloppenburg. Daaronder te kleine Toms.
[verwijderd] Liftfoto’s! Ik zie er absoluut niet zo fancy uit als jullie (broek is 6 jaar oud, afgetrapte superga’s en 10 euro vest van de Kiabi) maar heb wel een cool mondkapje.. dus..
[verwijderd] Ansji beetje van beide 😉 Ben inderdaad wel een tint lichter gegaan, maar dat licht maakt het superblond. In het echt is het meer middenblond.
[verwijderd] [verwijderd] Oké, ik ben om! Had vd week een vergelijkbaar rokje in mijn handen maar twijfelde, maar nu ik hem zo zie vind ik het echt superleuk! Ik ga dit weekend even terug 😊
[verwijderd] [verwijderd] haha ik vond het eerst ook niks maar man was erg enthousiast😄 En nu vind ik hem zelf ook heel leuk