Deliana Ik ga voor Nathan. Al vanaf de 1e aflevering. Waarom? Omdat het onwaarschijnlijk is dat hij De Mol is 🙈 Andere jaren had ik nog wel iets van een idee of theorie, dit jaar kan ik niets zinnigs bedenken....
[verwijderd] Hoe zou dat morgen bij de ontknoping gaan, nu alle evenementen met meer dan 100 mensen niet door mogen gaan? 🤔
[verwijderd] [verwijderd] is gisteren al bekend gemaakt dat het afgelast is. De ontknoping vind zich alleen in de studio plaats. Fandag gaat ook niet door.
[verwijderd] [verwijderd] ontplofte ook allemaal tegelijkertijd hoor, dus kan ik me best voorstellen 😆
Madeliefje06 Ik heb eigenlijk zo’n geen zin in de aflevering van vanavond. Vertel de mol, de mollenacties, de winnaar en klaar.
Jessie80 Madeliefje06 wat dat betreft is het een voordeel dat er geen publiek mag zijn. Ik vind dat gewauwel over wat het publiek denkt altijd zo'n tijdsverspilling 🙈 Ik lig er natuurlijk uit met de poule, maar denk nu Nathan...
Jessie80 Jessie80 toch nog 6e, omdat ik de aflevering voordat Leonie eruit ging alles op Rob had ingezet 🙈
Ysabella Ik ben zo benieuwd wie de mol is en als het Mil is ga ik zo lachen want ik heb vol op haar ingezet vanaf aflevering 1.🤣
Marshmallow Ysabella ik heb net toch al mijn punten weer ingezet op Mil. Ik zal het vast wel fout hebben.