Sevenof9 Diro ik ben op een gegeven moment gaan twijfelen omdat ik Rob zo verdacht vond dat ik het me niet voor kon stellen, gelukkig weer terug op hem gegaan want ik heb wel een andere poule gewonnen en hier tweede vind ik ook best leuk 🙂
Marshmallow Ach ja ik had vorig jaar in een andere poule gewonnen. Dus nu lekker gedeeld laatste 🤣
[verwijderd] [verwijderd] Dat Rob een paar duizend euro onder zijn hoed verstopt heeft ofzo 😂 Flauw dat het maar 100 was, gemiste kans! Hoop alleen wel dat het volgende seizoen wat spannender wordt..
Jessie80 Jessie80 toch nog 6e, omdat ik de aflevering voordat Leonie eruit ging alles op Rob had ingezet 🙈
Vulpen Plaats 3 in de poule, ik ben tevreden. Eerder niet veel op hem ingezet omdat ik hoopte dat hij eruit zou gaan 😂
Vulpen Sevenof9 Ssssht dat wil ik niet online hebben! Ik heb je bericht aangepast, hoop dat je daar begrip voor hebt.
Sevenof9 Vulpen Oh sorry, ik wist niet dat dat een probleem was omdat het openbaar in de poule te zien was. Zou het anders niet gezegd hebben.
Vulpen Sevenof9 Geeft niks, had het even in die post erbij moeten zetten. Zit ook nog met familie in een poule en van m'n moeder wil ik weer niet dat ze weet wie ik hier ben, dus had daarom toch maar m'n voornaam gekozen 😉
Sevenof9 Vulpen Aah oké ik snap het. Ik had er verder niet over nagedacht, was ook niet zo handig. Goed dat je het gewoon hebt aangepast!
Honkeytonk Ja! Over een paar dagen begint het weer! Wie doet er mee? Ik heb een link, maar die is openbaar https://wieisdemol.page.link/rGh3qRD2D734mhiW8 Als jullie denken beter via PB te delen haal ik hem weer weg hier!