Ik heb een code voor een dagje wellness,heeft iemand hier belang bij?

16 dagen later

Hi dames,
Misschien een stomme vraag maar ik spaar die kerst huisjes van ah.
En heb dit dorp nog lang niet compleet. Zijn er misschien dames die dubbele hebben en deze misschien aan mij kwijt willen?

Liefs bezige bij.

Ik heb in ieder geval deze dubbel☺️
    zal straks nog even kijken of ik er meer heb.

Heeft iedereen hier genoeg voor een fijn kerstdiner met kerst? De meiden die net gescheiden zijn? Andere nog? Anders kan ik morgen nog wat voor je halen en versturen! Dan is het er nog wel optijd.

Honkeytonk dat aanbod geldt hier ook! Als iemand nog iets voor de kerstdagen nodig heeft, stuur even een pb (of reageer hier, maar dat mag je zelf weten)

Is hier misschien een ouder die voor een kind met een ontwikkelingsstoornis extra grote (winter)slaapzakken en/of luiers nodig heeft? Slaapzakken maat 140. Luiers Abri-form XS, daar heb ik nog 3 onaangebroken pakken van, in totaal ruim 70 luiers.
        Edit// Het zijn dure dingen, als hier geen zorgouder zit die er baat bij heeft, breng ik het naar een instelling.

Ik heb nog steeds in de aanbieding 8 pakken koemelk vrije voeding van 0 tot 6 maanden. 😬

Ik heb nog meisjes tienerkleding, wisselende maten maar het zit tussen de 156 en damesmaat xs in. Zelf 2 vuilniszakken vol gekregen van iemand en jongste heeft eruit gehaald wat ze wil houden, dus de rest kan weer door naar iemand anders. Als je interesse hebt kan ik wel wat foto's sturen.

• [verwijderd]

Ik heb een hele tas met jongenskleding, verschillende maten tot 68.
        Als je interesse hebt, stuur even een pb dan stuur ik de link van marktplaats.

6 dagen later