1986Lynn Mijn PB staat ook open.. Ik kan een Sint of kerstpakket maken met allerlei lekkers en naar je opsturen. Of een gericht cadeautje kopen. Ik heb dameskleding maat M/L wat er nog netjes / als nieuw uitziet. Ik heb jongenskleding tot maat 92. Heb nog babyspullen, als een badje met standaard, slaapzak, beddengoed. PB maar wat je graag zou willen hebben π
[verwijderd] Ik heb niet heel veel (lang leve minimaliseren π ), maar ik heb wel twee DVD's over die ik kan opsturen: Disney Robin Hood en Verschrikkelijke Ikke.
Bloem Als jullie trouwens niet alleen mensen van dit forum willen helpen maar ook andere gezinnen/kinderen dan kijk eens op: https://delievesint.nl/ Dit is een initiatief waarbij je zorgt dat kinderen met Sinterklaas kadootjes krijgen.
[verwijderd] Bloem Je kunt je niet meer opgeven voor dit jaar. (Logisch ook!) Maar voor volgend jaar! ππ»
Bubblicious Wauw wat geweldig dat zo een klein forum met mensen zoveel liefde voor elkaar teweeg brengt! Ik heb zelf wat jongens schoenen maat 20,21,22. Wie interesse heeft mag je altijd een pb sturen.
Bloem Het schijnt dat er best veel van zulke initiatieven zijn. Een collega van mij tipte deze. Hij doet dit zelf ook.
Fantykoekie Ik heb bijna alles verkocht of weggegeven. Op het werk zamelen ze altijd speelgoed in. Heb misschien nog Lego Ninjago voor de Nintendo switch, of Lego city. Weet niet meer welke in een doosje zit. Zal het eens aan zoon vragen.
Marshmallow Schuurpapier Ik noet even kijken of mijn oude Apple tv nog werkt. Morgen krijg ik een afstandsbediening. Als ie werkt heb ik een chromecast over.
Marshmallow Schuurpapier helemaal vergeten π Ik heb inmiddels een werkende Apple tv dus mocht je nog interesse hebben?
Bubblicious Hi dames, Misschien een stomme vraag maar ik spaar die kerst huisjes van ah. En heb dit dorp nog lang niet compleet. Zijn er misschien dames die dubbele hebben en deze misschien aan mij kwijt willen? Liefs bezige bij.
Honkeytonk Heeft iedereen hier genoeg voor een fijn kerstdiner met kerst? De meiden die net gescheiden zijn? Andere nog? Anders kan ik morgen nog wat voor je halen en versturen! Dan is het er nog wel optijd.
Rietjesbeker Honkeytonk dat aanbod geldt hier ook! Als iemand nog iets voor de kerstdagen nodig heeft, stuur even een pb (of reageer hier, maar dat mag je zelf weten)