Ik krijg net een berichtje van mijn directeur dat onze vrijwilligster (al 20 jaar bij ons op school) baarmoederklier kanker heeft…. 😢

Noordeling ze hebben al zo veel te verduren, een tweeling verloren door vroeggeboorte, zij heeft MS waardoor ze altijd al pijn en ongemakken heeft. En ze is altijd vrolijk en slaat zich overal zo kranig doorheen, en nou dit er nog bovenop…. Ze hebben een zoon van 14…
    Ik hoop zo hard dat er geen uitzaaiingen zijn en ze goed behandeld kan worden 🙏🏼

Huggybird

Ah zo oneerlijk hoeveel sommige mensen op hun bordje krijgen in een leven. Sterkte voor ze nu duimen dat er geen uitzaaiingen zijn.

Huggybird wat ontzettend verdrietig. Ondanks dat ik haar niet ken, hoop ik dat het goed behandeld kan worden 🙏

@all, bedankt. Inmiddels is het wel beter geland, ook omdat ik hem gezien heb in de kist. Maar blijft denk nog wel tijdje raar

Net bericht van mn mentorleerling, zn moeder is uitbehandeld...t komt niet als een verrassing, maar wat intens verdrietig😢