Mijn vader zou jarig zijn vandaag. Zijn eerste verjaardag zonder hem. Wat voelt dat apart leeg. We zijn uit eten geweest met het gezin waar ik uit kom, plus aanhang en onze kinderen. Om zijn verjaardag en zijn leven te vieren. Dat was wel lekker en gezellig gelukkig.
Verdrietige berichten
Soturi fijn dat jullie samen konden zijn op zo'n vreemde dag
Soturi wat fijn dat jullie er een mooie dag met elkaar van gemaakt hebben
Soturi
Oe dat lijkt mij moeilijk. Goed dat jullie dit met elkaar gedaan hebben
Soturi fijn dat jullie er een mooie dag van hebben kunnen maken, dikke knuffel!
Ik heb net te horen gekregen dat mijn kind wordt gepest
Hij zegt dingen als 'ik ben niet gelukkig op school' en 'ik voel me niet fijn/blij als ik naar school ga'. Hij wordt al gepest sinds groep 3. Echt no wonder dat hij zoveel boos is thuis dat moet ergens eruit.
De dingen die ook tegen hem gezegd worden vind ik heel erg heftig. Naast dat ik me kapot ben geschrokken
Marshmallow oh nee. Heeft school een plan om dit morgen nog de kop in te drukken?
Wat verdrietig dat hij daar alleen(?) mee heeft gelopen.
Marshmallow wat vreselijk
Zonnebloem ze hebben een pest protocol dus ik ga morgen meteen hier achteraan.
Ik vind het zo verdrietig dat hij hier zo lang mee heeft rondgelopen. Waarom heeft hij het nooit eerder verteld wel heel trots op hem dat hij het nu wel heeft gezegd. Gezegd dat hij ook alles
Er komt steeds meer uit en hij kan nu ook niet slapen.
Marshmallow wat vreselijk zeg! Hoe lang is dit al gaande? Morgen direct erachteraan. School moet zsm actie gaan ondernemen. Ook sterkte voor jou
Trees sinds groep 3 dus maar nu wel erger voor mijn gevoel. Ik houd hem morgen thuis want hij slaapt nog steeds niet. Hij kan aan niets anders denken arm ventje
Marshmallow ik zou direct een gesprek met de ib’er eisen als dit al zo lang gaande is! Hoe heeft school dit niet in de smiezen kunnen hebben hè? Arm ventje.
Misschien vannacht even bij jou laten slapen, is dat een idee?
Zonnebloem E slaapt al bij mij en hij kan niet slapen door haar gesnurk dan en ga haar ook niet verplaatsen. Hij slaapt nu gelukkig. We hebben samen een aflevering van Bluey gekeken en dingen opgenoemd wat leuk is.
Over de zomervakantie zei hij 'dan ben ik even af van die pestkoppen'.
Marshmallow sorry ik weet niet in welke groep hij nu zit. Terecht dat je hem thuis houdt vandaag. Ga je vandaag wel contact opnemen met school?