Rietjesbeker dankjewel, dat denk ik ook. Mijn man heeft gelukkig niet gezien dat het gebeurde en voelde ook niet de behoefte om te gaan kijken. Een aantal collega’s van kantoor zijn er wel heen gegaan maar die kwamen zo aangeslagen terug…. Er waren ook al genoeg mensen om te helpen want mijn man had pas door dat er wat was gebeurd toen de ambulance al in de fabriek stond.
De verhalen van hoe het eruit zag waren al meer dan genoeg… en de aanblik van zijn auto die moederziel alleen achter bleef op de parkeerplaats en alle gedachten die dat oproept maakten ook wel indruk op mijn man.

Huggybird
    Wat een afschuwelijk ongeluk. Veel sterkte voor het slachtoffer en je man en zijn collega’s.

Mijn lieve kleine nichtje wordt gelukkig steeds meer haar oude zelf. Ze lacht, brabbelt en eet en drinkt weer.
    De bacterie die ze hebben gevonden is zeer zeldzaam en komt alleen voor in Zuid-Amerika. Het is dus een raadsel hoe die in haar bloed is gekomen. Ze moet nog minimaal 10 dagen in het ziekenhuis blijven voor onderzoeken en antibiotica. Mijn moeder is vandaag vertrokken naar daar om m’n broer en schoonzus en hun twee andere kinderen te ondersteunen. Ze wonen er nog niet zo lang, dus hebben nog geen groot netwerk opgebouwd.

Rosemary dank je.

Wat ontzettend fijn om te horen dat het beter met je nichtje gaat. En fijn dat ze hulp krijgen van je moeder. Het is niet niks alleen met je gezin in een ver land zonder netwerk.

De collega van mijn man heeft in zijn gezicht tweedegraadsverbranding en op zijn handelen derdegraads. Het lijkt erop dat hij nog wel iets kan zien. 🙏🏼🍀

Huggybird dat zou fijn zijn, als zicht enigzins behouden blijft

Huggybird wat vreselijk! Ik hoop dat zijn zicht behouden blijft, want zulke zware brandwonden lijkt mij al heel erg.

Rosemary gelukkig dat het beter gaat. Heftig voor zo kleintje. Ik hoop vanaf nu alleen maar een stijgende lijn.

😭Vandaag een rotdag (gedoe en bureaucratie ivm afhandeling gevolgen plaatsing van schoonmoeder in verzorgingstehuis ) en dan ook nog op het eind van de dag gehoord dat mijn tijdelijke contract niet verlengd wordt ivm grote financiële problemen van de stichting. Verstandelijk wist ik wel dat dit risico er in zat. Maar ik vind het echt heel erg. Het was een fijne baan op een fijne plek met erg prettige collega’s. Echt DE baan voor mij. En dan nu dit😢Ben echt een beetje van slag merk ik.

Bloem ach wat eenmaal nieuws zeg 😟. Niet zo gek dat je daarvan van slag bent. Het zit je ook echt even niet mee. Dikke knuffel voor jou!

Bloem het zit je ook niet mee, wat ontzettend rot dat er om die reden je contract niet verlengd kon worden. 😥

Bloem kan me goed voorstellen dat je van slag bent. Dat is gewoon rotnieuws om te horen, zeker als je het wel hartstikke naar je zin hebt.

Bloem Oh wat een klap om dat ineens te moeten verwerken 🙁

Bloem aah nee wat een rot nieuws. Kan me voorstellen dat je van slag bent nu.