Rosemary wat een ziekenhuis! Kan me voorstellen dat dat geen goed gevoel geeft.

Rosemary in welk land zijn ze?

In Portugal is dat namelijk ook het geval, scheuren in de muren, geen wc papier plus vieze wc’s, vaak wisten we niet waarom mijn moeder werd meegenomen, maar de artsen zijn wel vreselijk goed opgeleid en de operatiekamers zijn spik en span.

Probeer de buitenkant van zo’n ziekenhuis los te laten.

Ik denk aan jullie. 🍀

Zonnebloem

Mijn broer en schoonzus zijn ook onder de indruk van de kennis en kunde van de artsen. Ze vertellen ook dat ze in verschillende landen hebben gestudeerd enzo, dus ik hoop dan maar dat dat goed zit.
    Ze zitten in een kinderziekenhuis in de hoofdstad, dus veel beter gaat het ook niet worden.

Bedankt voor jullie medeleven!

Rosemary Mijn broer en schoonzus hebben daar ook gewoond en ondanks dat ze niet erg te spreken waren over de vriendelijkheid van veel personeel waren ze over het algemeen wel tevreden over het niveau van zorg. Ook omdat het bij kinderen echt heel serieus wordt genomen, ze trekken alles uit de kast qua zorg.

Er is bij mijn man op het werk gisteren een verschrikkelijk bedrijfsongeval gebeurt.
      Eén van de mensen in de fabriek moest even snel een spoedreparatie doen voor het product opgeladen kon worden voor vervoer. Waarschijnlijk is zijn zaklamp met magneet gevallen waardoor er een enorme steekvlam is ontstaan die recht in zijn gezicht is gekomen….

Femkes mijn man nog niet, hij gaat ervan uit dat zijn werkgever wel een bericht stuurt als er nieuws is.
        Maandag komt slachtofferhulp op zijn werk.
        Mijn man heeft het nummer niet van de collega die erbij was helaas.

Sterkte @Rosemary ! Hopelijk komen ze er snel achter wat er is en knapt ze vlot op!

En ook sterkte voor jouw man @Huggybird. Dat zal zijn sporen wel nalaten in het bedrijf....

Rietjesbeker dankjewel, dat denk ik ook. Mijn man heeft gelukkig niet gezien dat het gebeurde en voelde ook niet de behoefte om te gaan kijken. Een aantal collega’s van kantoor zijn er wel heen gegaan maar die kwamen zo aangeslagen terug…. Er waren ook al genoeg mensen om te helpen want mijn man had pas door dat er wat was gebeurd toen de ambulance al in de fabriek stond.
          De verhalen van hoe het eruit zag waren al meer dan genoeg… en de aanblik van zijn auto die moederziel alleen achter bleef op de parkeerplaats en alle gedachten die dat oproept maakten ook wel indruk op mijn man.

Huggybird
            Wat een afschuwelijk ongeluk. Veel sterkte voor het slachtoffer en je man en zijn collega’s.

Mijn lieve kleine nichtje wordt gelukkig steeds meer haar oude zelf. Ze lacht, brabbelt en eet en drinkt weer.
            De bacterie die ze hebben gevonden is zeer zeldzaam en komt alleen voor in Zuid-Amerika. Het is dus een raadsel hoe die in haar bloed is gekomen. Ze moet nog minimaal 10 dagen in het ziekenhuis blijven voor onderzoeken en antibiotica. Mijn moeder is vandaag vertrokken naar daar om m’n broer en schoonzus en hun twee andere kinderen te ondersteunen. Ze wonen er nog niet zo lang, dus hebben nog geen groot netwerk opgebouwd.

Rosemary dank je.

Wat ontzettend fijn om te horen dat het beter met je nichtje gaat. En fijn dat ze hulp krijgen van je moeder. Het is niet niks alleen met je gezin in een ver land zonder netwerk.

De collega van mijn man heeft in zijn gezicht tweedegraadsverbranding en op zijn handelen derdegraads. Het lijkt erop dat hij nog wel iets kan zien. 🙏🏼🍀

Huggybird dat zou fijn zijn, als zicht enigzins behouden blijft