Marshmallow [verwijderd] ja al meerdere dagen vergeten. Van het moment van vandaag heb ik ook geen foto. Mijn zoon zei out of the blue. Mama ik houd van jou โค๏ธ
[verwijderd] Marshmallow Zo is het soms, ga je vandaag gewoon weer verder toch. En wat heerlijk ๐ฅฐ๐ als je zoon dat zegt!!!
[verwijderd] [.jpeg] Kerst shoppen met gezinnetje. En moment van de dag was dat ze daarna tijdens de boom opzetten mij een dikke kus-knuffel-eet-je-neus-gelijk-op-en-dikke-kwijl gaf. Sinds kort doet ze dit zelf ook bewust. ๐ฅฐ
Vulpen [verwijderd] Haha lief hรจ, die beginnende interactie? Onze jongste kan nu zwaaien en mama zeggen. En borstvoeding gebaren ๐
Miek89 foto weg - Niet nu maar Ca. 4 uur terug. Super leuk en heel druk. Nu met de voetjes omhoog ๐ Edit, dit moest dus in het nu topic omdat ik hier niet mee deed ๐ฌ sorry ๐
Toch6 Met de benen omhoog na een drukke lange dag. En toen nog 5 kwartier met zusje gebeld ๐ (jeej! Ze komt logeren aan boord volgende week!)
Blue Echte pure kamille thee! Heel sterk getrokken, er zitten hele kamille bloemen in het zeefje. Dat is nog eens wat anders dan zo'n zakje in Nederland ๐