Noordeling Gekregen, totaal niet verwacht, voor een hele kleine bijdrage in mantelzorg. Toch leuk en blok van waardering.
Marshmallow [verwijderd] ja al meerdere dagen vergeten. Van het moment van vandaag heb ik ook geen foto. Mijn zoon zei out of the blue. Mama ik houd van jou โค๏ธ
[verwijderd] Marshmallow Zo is het soms, ga je vandaag gewoon weer verder toch. En wat heerlijk ๐ฅฐ๐ als je zoon dat zegt!!!
[verwijderd] [.jpeg] Kerst shoppen met gezinnetje. En moment van de dag was dat ze daarna tijdens de boom opzetten mij een dikke kus-knuffel-eet-je-neus-gelijk-op-en-dikke-kwijl gaf. Sinds kort doet ze dit zelf ook bewust. ๐ฅฐ
Vulpen [verwijderd] Haha lief hรจ, die beginnende interactie? Onze jongste kan nu zwaaien en mama zeggen. En borstvoeding gebaren ๐
Miek89 foto weg - Niet nu maar Ca. 4 uur terug. Super leuk en heel druk. Nu met de voetjes omhoog ๐ Edit, dit moest dus in het nu topic omdat ik hier niet mee deed ๐ฌ sorry ๐
Toch6 Met de benen omhoog na een drukke lange dag. En toen nog 5 kwartier met zusje gebeld ๐ (jeej! Ze komt logeren aan boord volgende week!)