Noordeling Helaas twee erg drukke dagen achter de rug, even vergeten foto te maken. Morgen nieuwe kans.
Toch6 Dit was wel mijn moment vandaag. "Yes, i did it" đĒ 9.13 laatste draadje afgeknipt, wilde 9.15 weg (werd dus iets later). Was spannend of ik het op tijd af kreeg
Toch6 [verwijderd] Dit was gisteravond. Laatste hartje > bol op. En had niet meer gekocht. Gelukkig lag er mog eem project met hetzelfde dus daar de bol los geknipt đ en toen tot 1u door gegaan vannacht
[verwijderd] Geen foto, maar heb een geweldig boek gelezen vandaag! Hardop gelachen en gehuild, was weer een fijne rollercoaster.
Noordeling Gekregen, totaal niet verwacht, voor een hele kleine bijdrage in mantelzorg. Toch leuk en blok van waardering.
Marshmallow [verwijderd] ja al meerdere dagen vergeten. Van het moment van vandaag heb ik ook geen foto. Mijn zoon zei out of the blue. Mama ik houd van jou â¤ī¸
[verwijderd] Marshmallow Zo is het soms, ga je vandaag gewoon weer verder toch. En wat heerlijk đĨ°đ als je zoon dat zegt!!!