[verwijderd] Vulpen Ik zag ze in het klein in de winkel, zo schattig. Ben alleen snel doorgelopen. ๐
[verwijderd] Blue dat heb ik gemist denk ik? F heeft haar oorwarmerverslaving altijd al gehad eigenlijk ๐ค Ze heeft een tijdje zonder gezeten omdat ze kapot waren, maar nu ze nieuwe heeft gewoon weer opgepakt. Hier was ze net 5, dat was de eerste.
Miek89 [verwijderd] hahaha, mijn jongste loopt in de zomer de hele dag met een pet rond en jn de winter met een muts ๐คฃ hij gaat er nog net niet mee naar bed๐ Edit, zo dus: foto weg -
[verwijderd] Miek89 haha, hier is het echt oorwarmers overdag (hele jaar rond) en een slaapmasker bovenop haar hoofd in de nacht ๐คฃ
Miek89 [verwijderd] hahaha, leuk hรจ die eigen stijl. Ik moet er ook altijd om lachen als hij weer met een muts aan komt lopen
[verwijderd] Toch6 Heb er een aantal staan en zo mooi om te zien hoe ze op hun eigen tijd groeien en boeien terwijl ze voor het zelfde raam staan.
[verwijderd] Vulpen [verwijderd] ๐ Is al lang op joh. Kinderen wilden de volgende dag toch een hapje proeven en sindsdien is hij leeg. Koop vd week wel nieuwe ๐
Noordeling Helaas twee erg drukke dagen achter de rug, even vergeten foto te maken. Morgen nieuwe kans.
Toch6 Dit was wel mijn moment vandaag. "Yes, i did it" ๐ช 9.13 laatste draadje afgeknipt, wilde 9.15 weg (werd dus iets later). Was spannend of ik het op tijd af kreeg
Toch6 [verwijderd] Dit was gisteravond. Laatste hartje > bol op. En had niet meer gekocht. Gelukkig lag er mog eem project met hetzelfde dus daar de bol los geknipt ๐ en toen tot 1u door gegaan vannacht