[verwijderd] [verwijderd] wat heerlijk! Bij ons hebben de vogels inmiddels goed door dat zodra ze in de buurt komen er een kat probeert door het raam te vliegen, dus het vogelvoer wordt hier niet aangeraakt 😔
[verwijderd] Bij ons worden zulke dingen op tafel meestal ontdekt door duiven, die dan de meesjes, mussen, vinken, roodborstjes en andere kleine vogels wegjagen. En die ons terras volscheiten. 😖
Vulpen [verwijderd] Toch vind ik dat niet valsspelen, ze komen maar mooi vanuit hun natuurgebied naar jou! Hier zijn veel boerderijen in de buurt en ik denk juist dat de vogels lekker daar blijven... Ik wilde een foto maken van het knutselwerkje dat m'n dochter op het voorleesfeestje in de bieb had gemaakt maar ze heeft 'm ondertussen al verscheurd.
[verwijderd] Dag 28, nog 2 te gaan. 😜 [jpeg] Ondanks dat we niet helemaal fit zijn even een frisse neus halen!
[verwijderd] Tapas maken met dochter voor een etentje met vrienden vanavond. Het maken vind ik vaak nog leuker dan het opeten. Zo gezellig samen in de keuken.
[verwijderd] Vulpen [verwijderd] 😋 Is al lang op joh. Kinderen wilden de volgende dag toch een hapje proeven en sindsdien is hij leeg. Koop vd week wel nieuwe 😆