Even een hele andere allergie! Ik twijfel een beetje om hem te plaatsen, want ik kan het reflecterende aspect niet vinden bij mezelf, maar wie weet dat iemand anders dat wel kan. In dat geval, geef het aan, want ik wil het graag weten in de hoop dat als ik daarmee iets over mezelf leer ik me er ook minder aan hoef te irriteren. 😉
Babyboomers. Brrrr. De hele boze Facebook generatie die totaal geen benul meer heeft van de realiteit maar er wel over oordelen. Kinderen van tegenwoordig spelen nooit meer buiten en zitten alleen maar op hun telefoon! Al die werkende ouders zorgen ervoor dat de kinderen worden verwaarloosd en geen manieren meer leren! Een pak slaag, hebben wij vroeger ook gehad, niks mis mee! Wat nou burn-out onder studenten, wij moesten vroeger ook gewoon naar school en klaagden niet! Verwend zijn jullie, aanstellers!
Zwarte piet! Zwarte piet! Weg met de Hema en de lidl-folders en jongeren en kinderen en iedereen die geboren is na 1970 of buiten Nederland.
Kan iemand mij vertellen wat dit over mij zegt, behalve dat ik te veel op Facebook zit? 🙈