[verwijderd] ik vond Harry Potter voor mijn stoornis helemaal niet leuk 🤔🤣
Maar ik snap wat je bedoelt hoor! 😘
Ik merk dat ik het heel moeilijk vind omdat mijn stoornis mij op bepaalde manieren wél heeft veranderd. Als je kijkt naar de afgelopen week, hoeveel moeite het me kostte om te sporten en hoe hard ik momenteel worstel met een balans te vinden tussen hobby's en binnen opgesloten te zitten..
Voordat ik ptss kreeg was ik het meisje wat een baan aangeboden kreeg in een vreemd land, en binnen 2 weken zat ik met een koffer en nog geen 200 euro op mijn bankrekening in het vliegtuig. Ik liet mijn familie, vriend en vrienden achter voor een avontuur en ik gaf geen kik.
Mijn droom was om te reizen, ik dacht na over een opleiding tot stewardess zodra mijn jaar buitenland erop zat en ik wilde de wereld zien. Áls ik überhaupt al kinderen wilde, was het op een 'in de draagzak mee naar Thailand' manier.
Dus waar is dat stuk van mijn persoonlijkheid dan? Wanneer ik zit te huilen bij 3 op reis om alles wat ik ben kwijt geraakt? Want ja, nu ben ik beebo, met een avatar van een Netflix serie.. maar waar is @travelgekkie met de foto van het national monument van Jakarta heen?
En waar is de persoon die even op en neer naar Parijs ging omdat haar favoriete band een speciaal thema-concert gaf, wanneer ik nu al bepaalde winkels vermijdt omdat de muziek daar te hard staat?
Nu hou ik van Harry Potter, omdat ik nieuwe hobby's heb moeten zoeken. Ik heb mijn bookstagram-account, ik ben beste vrienden met het personeel van de boekwinkel en de bibliotheek-app is een van mijn meest gebruikte apps op mijn telefoon.
Maar vergeet niet, dat jarenlang mijn favoriete boeken de Lonely planets waren, en ik zonder twijfel mijn hele Harry Potter collectie zou inleveren voor een ticket naar Brazilië. 😔
Maar ja, dat kan niet, want ik heb ptss..