Gisteren mijn dochter: "Mama ik heb kraaltjes in de ogen". Ze had nog wat slaapzand in der oogjes
Grappige uitspraken en situaties
- Bijgewerkt
1 jaar en 5 maand:
Altijd als ik de luier pak "rent" die van me weg met een uitdagend gezicht en een schaterlach. Vaak niet leuk maar ook wel heel schattig.
Hij kan zijn neus snuiten dus als hij boos is dan trekt die altijd zijn neus op en blaast als een stier zeg maar, soms zit er wat snot bij haha
Gekke bekken trekken kan hij echt als de beste. Zijn tenen en handen doen met m mee
[verwijderd]
Vanmiddag in de auto reden we over een bult waarvan je kriebels in je buik krijgt, zegt mijn zoontje (3,5) ineens: "Oee, dat kriebelt in mijn piemeltje!"
- Bijgewerkt
Ik was pissig tijdens het koken omdat de kat er op een onbewaakt moment vandoor was gegaan met een stuk kip en zei nogal nijdig hardop tegen mezelf; "waar is die kat, verdomme?!", waarop ik m'n dreumes (1,5) enthousiast hoor roepen: "Poesssss waa bรจรจรจรจรจn je?!", ze kijkt vervolgens naar links, naar rechts, haalt d'r schouders op en zegt droog "is weg!" om vervolgens, volmaakt tevreden met d'r eigen behulpzaamheid (althans, zo beeld ik me in), terug te dribbelen naar d'r speelhoek.
Dochter (2 jaar) vanavond aan tafel: โik eet als een zieke kip.โ Klopte wel aardig, de laatste tijd eet ze niet zo goed. Of vooral heel traag, ze begint ongeveer met eten als wij ons bord al bijna leeg hebben. Uiteindelijk at ze namelijk toch wel redelijk.
[verwijderd]
Koekie83 Wat een woordenschat al!
Zoontje (bijna 3) heeft een tekening voor me gemaakt omdat ik ziek ben. Zegt ie bij het geven: ik wil 'm morgen wel weer terug van je
- Bijgewerkt
Dat dacht ik ook mijn kind is 1 jaar en 5 mnd en zegt de hele dag door hap en op
Tijdens een relaxte wandeling met peuter en baby wilde peuter ineens niet meer verder lopen.
Want... jawel, haar benen waren gebroken...
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Mijn dochter (3) nadat we bij mijn zus geweest waren om de nieuwe aanwinsten te bewonderen die ze vervolgens zelf ook wil hebben natuurlijk.
Papa; ik wil ook 2 varkentjes!
.- nou ik wil ook zoveel. Dat kan niet allemaal.
Neehee papa, niet veel. 2 varkens maar!
Ik zat in de auto met dochter van 14 maanden en moest niesen. Hoor ik ineens vanuit de maxicosi: haaaaa-tsjie, hehehe. Niet dat zij ook moest niesen maar ze zei het echt en moest daarna grinneken. Bijdehandje.
- Bijgewerkt
Mijn dochter eindigt sinds kort elk betoog (over dat ze nog een krentenbol mag, dat ik met haar met de trein moet spelen, dat het niet nodig is om te slapen enzovoorts) met de woorden: 'Dat kan toch?'.
Diazz die van mij heeft altijd stukken benen. Of, maar ik heb maar 1 been. En dan ook heel dramatisch erbij hinkelen .
Met opruimen kan hij ineens niet meer bukken. En dan ook heel overdreven proberen te bukken maar net niet bij het speelgoed op de grond komen.
Ik had koffie gezet vanavond.
S (3) klapt in zijn handjes en zegt; goed gedaan mama!! Je mag een sticker.โ
we gebruiken helemaal geen stickers als beloning dus geen idee waar het vandaan komt
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Zoontje (ruim 4): dit is de allerstomste dag van de hele wereld!!!!
Het was grote zus haar beurt om op de PS4 te mogen nadat hij er 2 uur op gespeeld had..
Zoon, bijna 2, wilde een soepstengel. Ik zei nee, want ik was al eten aan het koken, รฉn zijn banaan was nog niet op. Dus meneer gaat plat op de grond hysterisch liggen huilen. Vervolgens loop ik even naar de kamer, hij loopt vol interesse met er dikke smile mee. Nadat hij ook daar niets kreeg? Ging hij op exact dezelfde plek in de keuken weer liggen krijsen. Ditzelfde tafereel herhaalde zich nig een keer toen ik wat uit de vriezer ging pakken. Heb geprobeerd niet te laten merken dat ik best moest lachen
En in de categorie schattig. Zoon loopt naar zijn 2 maanden oude zusje. Hij doet zijn handen voor zn ogen, en haalt ze weer weg terwijl hij โboooeeeeโ zegt. Leuke spelletjes