June Hopsatee en ze betalen niet enorm veel. Maar ze zijn als werkgever heel geliefd. Dat doen ze echt goed!
Trees Huggybird ik vanochtend om 7 uur tegen mijn man: je moet bij coolblue even zoeken naar een vibrator 😂
Trees Huggybird zijn eerste reactie was ‘Uh ik ben net wakker, wil je serieus een vibrator bestellen bij coolblue’. Kijk nu maar piepnek en toen moest hij heel hard lachen 😂
June Kijk nou is ie (een vliegtuig) opgestogen. Mijn oudste maakt echt de meister mooiste vervoegingen.
Toch6 C: mama ook slokje water? Ik drink de laatste slok op.... Oooooh jij opmaken! Nou jij nieuwe pakken! Slimmerd😅
Toch6 En Lotje, wat gaan we morgen doen? Din ( =vriendin, buurmeisje) spelen, heb haar niet afgemaakt vandaag Euh 😅😅😅 je was niet klaar met spelen? Nee! Niet afgemaakt! 🤣😅🤣 En, wat ga je doen straks? Din afmaken! Gisteren niet klaar! 😂
[verwijderd] "Dat gaat vanzelf wel over mama. Misschien vrijdag of zondag of volgende keer. Of over een paar weken." Als reactie op iets onbenulligs wat ze opving tijdens het eten.
Rietjesbeker Dochter-van-vijf tijdens het eten 'er zijn twee die met mij willen trouwen!' Mijn man 'maar jij wil met papa trouwen toch?' Dochter 'nee, jij hebt al een vrouw'
Femkes Maxi is voor Engels Gullivers travel aan het lezen. Zegt hij opeens: bro is gewoon dementie aan het beschrijven.
Rietjesbeker De kinderen zijn buiten aan het spelen en dochter-van-vijf zet even haar beste prinsessen gedrag op tegen haar broertje van drie: 'jij bent nu mijn onderdaan. Onderdaan, ruim die stoel op en ga mij duwen!'
1986Lynn Mama, ik weet hoe iemand aan een moedervlek komt… Nou? Dat doen papa’s, met het puntje van hun neus 🙈.
Hopsatee Juf komt even veel plezier wensen terwijl ik sta met M en alle vriendjes. Juf: jullie gaan naar Disneyland Parijs toch Ik: ? Juf: M vertelde in de kring dat zijn kinderfeestje naar Disneyland Parijs ging. Met het vliegtuig. Fantasie die jongen 🤣
Vulpen Hopsatee En de juf geloofde dat? 😅 Of maakte ze een grapje? Wij hebben in de Efteling wel eens een hele dag uitgekeken naar een klasgenootje dat tegen oudste gezegd had dat ze ook zou gaan, maar haar niet gezien. Bleek die ook verzonnen te hebben dat ze erheen zou gaan 🤣
Hopsatee Vulpen ij hebben in de Efteling wel eens een hele dag uitgekeken naar een klasgenootje dat tegen oudste gezegd had dat ze ook zou gaan, maar haar niet gezien. Bleek die ook verzonnen te hebben dat ze erheen zou gaan 🤣 Haha typisch die kleuters 🫣😂