June Mijn jongste had een "edelsteen" in haar neus gestopt. Die moest ook naar het ziekenhuis. Waar we al 2x waren geweest voor een zondagsarmpje. Dus we voelde ons wat bezwaard.
Toch6 Vulpen d wordt bijna 14, mag hopen dat hij niks meer in zn neus stopt 😅 L en E verwacht ik ook niet meer. Dus 3/5 kan ik afvinken
Mamabeertje Toch6 Mijn nichtjes was zeker een jaar of 10/11 toen ze een keer kneedgum in haar oor heeft gestopt.
Zonnebloem Toch6 misschien zijn de jouwe wel laatbloeiers met kleine dingen in hun neus of oren stoppen. 😆😝
Marshmallow E heeft gisteren iets geknutseld voor haar vriendje, want ze is verliefd op hem. Toen ik vroeg wat ze vandaag aan wil naar school zei ze met een gelukzalige die met die bloemen want dat is liefde. De trui met bloemen kon ik niet vinden dus vervolgens koos ze voor haar Bluey outfit want die heeft hartjes en dat is ook liefde. Zo schattig 🥰🥰die kleuter liefde.
Zonnebloem Z mag geen Gvd zeggen van mij, dat doet hij ook nooit alleen nu zegt hij als iets niet lukt heel verzucht, God. En nu sta ik schaakmat. 🤣
Zonnebloem Zonnebloem ‘Nou Z!’ ‘Mag ik niet de hele tijd God zeggen?’ ‘Het zou fijn zijn als je dat inderdaad niet de hele tijd zegt wanneer iets niet lukt’ ‘God God God God God God God God God’ 🤯🫣
Vulpen Zonnebloem O wat erg 😶 Je moet hem een alternatief geven denk ik. Goeie grutjes of verdikkeme of lap zeg of zo.
Zonnebloem Vulpen hij vloekt gelukkig niet dus dat stukje opvoeding is gelukt.🤪 Ik denk dat ik het ga negeren misschien stopt hij dan.
Manque Zonnebloem Bij mijn man thuis werd soms heel erg hard RODONDENDRON! geroepen. En dan zei de volwassene: "Oh sorry, ik was écht heel boos. Rodondendron is een heel erg woord, dat moeten we eigenlijk niet zeggen." 3x raden waar vervolgens door de kinderen mee gevloekt werd 😆
Toch6 C: Nou heeft papa geen papa meer, is ook niet leuk! Hij wil ook een papa! Zal ik mijn papa delen dan? Oh ja,,dát is goed idee van jou mama!
Zonnebloem ‘Mama ik heb vanochtend in bed geoefend met tot 100 tellen, ik kan dat nu’ ‘Wat knap van je dat je dat geoefend hebt, ik dacht dat je dat al kon maar ben je er door het oefenen nu zeker van? Zou het trouwens een idee zijn als jij dit even laat weten aan de juf zodat je in de klas niet tot 10 hoeft te leren tellen? Het is maar een idee.🤪’ ‘Nee natuurlijk niet, ik doe gewoon net alsof ik niet tot 10 kan tellen’ ‘Ja stel je voor dat de juf weet dat jij dat al onder de knie hebt’ ‘Ja stel je voor, dan moet ik opeens werken’ 🤣😬🫣🙃🫠
Toch6 Zonnebloem Ja stel je voor, dan moet ik opeens werken’ 🤣🤣🤣 Maar eigenlijk triest dat hij zo denkt
Vulpen Zonnebloem Heerlijk vind ik dat, dat geoefen met tellen. Jongste kan tot oneindig tellen (miljoen duizendmiljoen oneindig), en dan wordt oudste weer boos want oneindig is geen getal 🤣
Zonnebloem Toch6 klopt, we moesten er allebei wel erg om lachen. Hij bedoelt er eigenlijk iets anders mee dan niet willen werken.