Hopsatee Zonnebloem Nee haha we zeiden ook niets behalve dat we moesten lachen en zeiden ja inderdaad. En de oudste zei zoiets alsβ¦nou dat is dan mooi hΓ¨ mama π π
Zonnebloem πβKijk mama, die mevrouw heeft dikke billen!!β Ze moet het gehoord hebben we liepen er 1,5 meter achter. π
Rietjesbeker 'broertje, zullen lekker boven spelen en vechten?' Ze bedoelt stoeien, maar vechten klinkt als een best realistische inschatting π
Hopsatee Trees Haha omdat ik voor mijn werk veel te maken heb met marketing en arbeidsmarktcommunicatie (en campagnes bedenken) houd ik ze altijd in de gaten. Ze voeren het echt heel leuk en goed door allemaal βΊοΈ
Trees Huggybird ik vanochtend om 7 uur tegen mijn man: je moet bij coolblue even zoeken naar een vibrator π
June Hopsatee en ze betalen niet enorm veel. Maar ze zijn als werkgever heel geliefd. Dat doen ze echt goed!
Trees Huggybird zijn eerste reactie was βUh ik ben net wakker, wil je serieus een vibrator bestellen bij coolblueβ. Kijk nu maar piepnek en toen moest hij heel hard lachen π
June Kijk nou is ie (een vliegtuig) opgestogen. Mijn oudste maakt echt de meister mooiste vervoegingen.
Toch6 C: mama ook slokje water? Ik drink de laatste slok op.... Oooooh jij opmaken! Nou jij nieuwe pakken! Slimmerdπ
Toch6 En Lotje, wat gaan we morgen doen? Din ( =vriendin, buurmeisje) spelen, heb haar niet afgemaakt vandaag Euh π π π je was niet klaar met spelen? Nee! Niet afgemaakt! π€£π π€£ En, wat ga je doen straks? Din afmaken! Gisteren niet klaar! π
[verwijderd] "Dat gaat vanzelf wel over mama. Misschien vrijdag of zondag of volgende keer. Of over een paar weken." Als reactie op iets onbenulligs wat ze opving tijdens het eten.