π Hoe is het met.
@Manque, hoe is het met je? Ik hoop dat alles goed gaat. Ik mis je toch stiekem wel een beetje op het forum hoor
Rietjesbeker ik ook
Sorry, ik heb er gewoon niet meer zoveel behoefte aan!
Ik kijk elke dag nog wel een keer, maar meer uit gewoonte.
Manque jammer, maar soms is het niet anders dan het is
Ik mis @Hooyo-shimbir , hopelijk gaat alles goed
Kipsate heey, alles is goed. Heb het alleen erg druk en mis veel mensen hier op het forum, waardoor ik merk dat ik vooral mee lees en minder reageer. Super jammer... ik wil wel weer actiever zijn dus ga mβn best doen
[verwijderd]
Honkeytonk lief dat je het vraagt!
Ik heb een goed gesprek gehad met zijn mentor, ze begrepen het. Het is ook besproken in het team, met name vanuit het stukje vertrouwen wat je als ouder moet hebben.
[verwijderd]
Honkeytonk Ja. Zorgplan is aangepast dus dit gebeurt niet nog een keer als het goed is.
[verwijderd]
@Gossipgirlxoxo Hoe gaat het met jw? Na de rentree nog weinig actief. @Ysabella , jij kent haar toch?
[verwijderd] Ze is heel actief op ZP
[verwijderd]
@Luuz waar ben je?
OkΓ© dit is tevens een biecht maar ik vraag me geregeld af hoe het met de fruitvliegjes van @[verwijderd] gaat. Heb je ze weten uit te bannen? Hier zie ik er met enige regelmaat nog eentje langszweven
[verwijderd]
Vulpen hahaha! Ze zijn uitgeroeid! Heel panisch de keuken extreem schoon gehouden. Nooit een bordje met kruimels laten staan, ook geen lege kopjes koffie in de gootsteen laten. 10x op een dag het aanrecht afnemen met allesreiniger. Alles afgesloten en dicht bewaren, zelfs de droge stinkende dingen als uien en knoflook (daar zaten ze ook graag op) in een plastic zak. Na 2 dagen merkte we al verschil en ik denk dat na een week alles weg was.
[verwijderd]
@[verwijderd] hoe gaat het met de baby van je vriendin?
[verwijderd] hier ik ben er wel hoor. Zal later wat meer schrijven. Lig nog in bed haha