Miek89 ja binnen een week, hij dringt nu nutramigen LGG en gaat over naar nutramigen Puramino. Ze vertelde ook dat ze geen test meer doen hoeveel maagzuur er naar boven komt omdat het achterhaald is en ze op mijn verhaal afgaat. Dus er komt gelukkig geen ziekenhuisopname met iets naar zijn maag, maar gewoon direct medicatie mocht het dinsdag niet beter gaan.

Hopelijk inderdaad geen medicatie, maar ik ben er een beetje bang voor.

Ysabella

we duimen voor jullie dat ie zich snel wat beter voelt

Manque

Hoe is het met je zoon op zijn nieuwe school? Kan hij zijn draai vinden? En hoe vinden jullie het?
    (nav je blog ben ik benieuwd!)

Rosemary Vind je het goed als ik dat later een keer vertel? Vind het superlief dat je het vraagt, maar ben er eigenlijk wel even over uitgepraat.

7 dagen later
        • [verwijderd]

Miek89 nou ik zat echt net aan haar te denken.. we missen je @[verwijderd], hopelijk gaat alles goed met je!

4 dagen later
          • [verwijderd]

Schuurpapier ah wat balen! Hopelijk de eerste dan wel, laat je weten hoe het was gegaan?

19 dagen later
          • [verwijderd]

Ondanks dat we elkaar niet veel spreken hier, mis ik @Manque wel een beetje de laatste tijd.
          Hoop dat alles goed met je gaat.

6 dagen later

Tantetil oh wat ernstig meer als maand geleden. Het gaat de laatste weken eindelijk wat beter en stabieler. Voelt alsof 't wat lichter is in m'n hoofd. Duimen dat dit zo blijft. Net 3 weken geleden begonnen met een nieuwe groepstherapie wat pittig is. Daarnaast werk ik 2x 4 uurtjes in de week, langzaam opbouwen naar 2x 6 uur. Ik ben uit de zorg en menn dat vond en vind ik nog soms heel lastig want daar ligt m'n hart, vmaar 't nieuwe werk geeft me zoveel rust, alleen al omdat mijn werkdagen en uren gewoon elke week zelfde zijn, en ik vind 't gelukkig erg leuk en ik kom erachter dat ik misschien toch wel ietsje meer kan dan in de zorg (dus goed voor zelfvertrouwen). Lief dat je naar me vroeg!