• [verwijderd]

[verwijderd] Deze had ik gemist!

Het gaat ontzettend goed! Er zijn wel complicaties, ÊÊn daarvan is dat de kans bestaat dat hij slechtziend of zelfs blind wordt. Hij ligt sinds gisteren in een gewoon bedje (wel met kruiken) en hij heeft een paar dagen geleden voor het eerst zelf gedronken! Zijn zuurstof opname gaat ook steeds beter.
Hij is ruim 2,2 kilo en doet het heel goed voor zijn doen! 😃

• [verwijderd]

[verwijderd] hij heeft een paar dagen geleden voor het eerst zelf gedronken!

Dat is echt een supermijlpaal 😍
    Wat goed om te horen allemaal zeg!!

• [verwijderd]

[verwijderd] jazeker! Moet voor hem ook zo fijn zijn, eindelijk zijn zuigbehoefte bevredigd! 🙂

• [verwijderd]

[verwijderd] voor M was dat toen de start van de fase dat ze naar huis mocht, voor hem zal dat hopelijk ook niet lang meer duren.. hoe oud is hij nu?

• [verwijderd]

[verwijderd] Ze gokken erop dat hij na nieuwjaar naar huis mag. Er zijn nog wel wat complicaties die onder controle moeten zoals ademen/zuurstof. Ook moet hij een permanente drain in zijn hoofdje krijgen (operatie), zijn hartslagje gaat een beetje raar doen zodra hij drinkt en zijn oogjes moeten goed in de gaten gehouden worden.
          Maar nu hij zichzelf kan warm houden (ongeveer) komt naar huis gaan nu echt dichterbij, ja 😃

Hij is nu bijna 2,5 maand (ruim 10 weken) Ongeveer 35 weken zwangerschap.

• [verwijderd]

[verwijderd] spannend zeg, maar wat een mooi begin van het nieuwe jaar zou dat zijn! 😁
            Echt onwijs knap hoeveel grote stappen hij al heeft gezet, en het klinkt alsof hij in goede handen is daar. Ik blijf duimen voor hem dat alles goed blijft gaan, hij geen blijvende schade over zal houden en hij straks lekker naar huis mag!

een maand later

Pimpelmeesje nog geen uitslag van de echo en begin febr afspraak met de nefroloog. Dan moeten we ook weer bloedprikken... dus echt afwachten nog even 😟 dat vind ik wel heel lastig

Frustratie is idd wel het meest voorkomende woord bij de situatie đŸ˜ļ

Honkeytonk dat is uitgesteld tot eind februari. Ik heb gelukkig wel een document van de verzekering gekregen waarop staat dat ik in de betreffende parkeergarage was.

@Sevenof9 ze zoeken je op het andere forum 😉
              (als ik de juiste voor me heb, tenminste 😅)

Blue waarom zouden ze mij zoeken, ik kom daar al twee jaar niet meer 😅

Sevenof9 ik ben natuurlijk meteen gaan kijken maar volgens mij vraagt iemand zich daar af hoe het met jou gaat.

Tantetil waar dan? Ik ben ook gaan kijken maar had geen notificaties.
                    Edit: ooja gevonden!