Sorry, ik heb er gewoon niet meer zoveel behoefte aan!πŸ€·β€β™€οΈ

Ik kijk elke dag nog wel een keer, maar meer uit gewoonte.

Manque Wat jammer, iig fijn weer eens wat te lezen! En een like van je te zien 😊

18 dagen later

Kipsate heey, alles is goed. Heb het alleen erg druk en mis veel mensen hier op het forum, waardoor ik merk dat ik vooral mee lees en minder reageer. Super jammer... ik wil wel weer actiever zijn dus ga m’n best doen πŸ˜„

10 dagen later
    • [verwijderd]

Honkeytonk lief dat je het vraagt!
    Ik heb een goed gesprek gehad met zijn mentor, ze begrepen het. Het is ook besproken in het team, met name vanuit het stukje vertrouwen wat je als ouder moet hebben.

• [verwijderd]

Honkeytonk Ja. Zorgplan is aangepast dus dit gebeurt niet nog een keer als het goed is.

@Nimue Ik vroeg me ineens af, heb jij ooit nog de uitslag gekregen van die ene coronatest die jij toen gedaan had?

• Nimue hebben hierop gereageerd.
    • Meca vindt dit leuk

Vulpen nee nogsteeds niet. Ik vraag me wel af wat ze nu voor excuus hebben als ik ze bel. Maarja om voor een test van eind oktober nu nog te bellen, gaat me wat te verπŸ˜…

7 dagen later

OkΓ© dit is tevens een biecht maar ik vraag me geregeld af hoe het met de fruitvliegjes van @[verwijderd] gaat. Heb je ze weten uit te bannen? Hier zie ik er met enige regelmaat nog eentje langszweven πŸ™

• [verwijderd]

Vulpen hahaha! Ze zijn uitgeroeid! Heel panisch de keuken extreem schoon gehouden. Nooit een bordje met kruimels laten staan, ook geen lege kopjes koffie in de gootsteen laten. 10x op een dag het aanrecht afnemen met allesreiniger. Alles afgesloten en dicht bewaren, zelfs de droge stinkende dingen als uien en knoflook (daar zaten ze ook graag op) in een plastic zak. Na 2 dagen merkte we al verschil en ik denk dat na een week alles weg was.

• [verwijderd]

@[verwijderd] hoe gaat het met de baby van je vriendin?

[verwijderd] hier πŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈπŸ˜‚ ik ben er wel hoor. Zal later wat meer schrijven. Lig nog in bed haha

• [verwijderd]

[verwijderd] Deze had ik gemist!

Het gaat ontzettend goed! Er zijn wel complicaties, één daarvan is dat de kans bestaat dat hij slechtziend of zelfs blind wordt. Hij ligt sinds gisteren in een gewoon bedje (wel met kruiken) en hij heeft een paar dagen geleden voor het eerst zelf gedronken! Zijn zuurstof opname gaat ook steeds beter.
          Hij is ruim 2,2 kilo en doet het heel goed voor zijn doen! πŸ˜ƒ

• [verwijderd]

[verwijderd] hij heeft een paar dagen geleden voor het eerst zelf gedronken!

Dat is echt een supermijlpaal 😍
            Wat goed om te horen allemaal zeg!!

• [verwijderd]

[verwijderd] jazeker! Moet voor hem ook zo fijn zijn, eindelijk zijn zuigbehoefte bevredigd! πŸ™‚