Ysabella je moet dus binnen een week duidelijk verschil zien? Duim heel hard voor jullie dat dit gaat helpen 🤞đŸģ

Miek89 ja binnen een week, hij dringt nu nutramigen LGG en gaat over naar nutramigen Puramino. Ze vertelde ook dat ze geen test meer doen hoeveel maagzuur er naar boven komt omdat het achterhaald is en ze op mijn verhaal afgaat. Dus er komt gelukkig geen ziekenhuisopname met iets naar zijn maag, maar gewoon direct medicatie mocht het dinsdag niet beter gaan.

Hopelijk inderdaad geen medicatie, maar ik ben er een beetje bang voor.

Ysabella

we duimen voor jullie dat ie zich snel wat beter voelt

Manque

Hoe is het met je zoon op zijn nieuwe school? Kan hij zijn draai vinden? En hoe vinden jullie het?
      (nav je blog ben ik benieuwd!)

Rosemary Vind je het goed als ik dat later een keer vertel? Vind het superlief dat je het vraagt, maar ben er eigenlijk wel even over uitgepraat.

7 dagen later
          • [verwijderd]

Miek89 nou ik zat echt net aan haar te denken.. we missen je @[verwijderd], hopelijk gaat alles goed met je!

4 dagen later
            • [verwijderd]

Schuurpapier ah wat balen! Hopelijk de eerste dan wel, laat je weten hoe het was gegaan?

19 dagen later
            • [verwijderd]

Ondanks dat we elkaar niet veel spreken hier, mis ik @Manque wel een beetje de laatste tijd.
            Hoop dat alles goed met je gaat.