• [verwijderd]

Manque balen zeg 😔

• [verwijderd]

Sneeuwvlok wisselend. Op de camping was ze meer ontspannen. En minder vaak koorts (wel regelmatig rustmomenten ingelast). En nu thuis is ze wel weer koortsig. Schiet mij maar lek

Hoe is het met jouw dochter?

• [verwijderd]

@Ysabella heb je inmiddels de uitslag van het bloedonderzoek al?

• [verwijderd]

Ysabella fijn! Gaan ze nog verder kijken naar de oorzaak?

Tantetil best goed! Ik ben blij met mijn nieuwe blik 👀
    De wond is goed geheeld, ik heb nu 2 rode strepen nog.

Hoe zijn jouw littekens? Nog zichtbaar?
    Aan de zijkant zie je het bij mij (nog) goed

aardbeitjes bij mij zie je het amper nog, maar ze vallen ook echt in de plooi. En ik heb een balletje erop ( ik heb altijd wat haha).

Doe eens voor en na foto dan.

aardbeitjes ja kan pas in september maar de week erna heb ik verjaardagsweekendje van mijn schoonvader hoorde ik gister. Moet het nu weer verzetten.

Een impressie...de foto's zijn qua lichtinval niet gelijk maar je ziet wel het resultaat 😊(Ik laat het maar even hier staan)
          Tantetil

8 dagen later

@Meca ben je druk met de bouw? Tijdje niet gezien, gaat het goed met je?

• Meca hebben hierop gereageerd.
            • Meca vindt dit leuk

Manque Ja, sorry!! Ik kon het allemaal hier niet meer bijbenen. Zoveel bij te lezen maar ook vakantie van de kinderen. Krijg nu weer rust nu ze naar school zijn 😂

Meca En hoe is de bouw van het huis? Vlot dat een beetje?

• Meca hebben hierop gereageerd.

Manque Ja en nee. We zijn druk bezig met de architect. Ons definitief ontwerp is bijna af. En dan mag het naar de gemeente voor goedkeuring. Als alles volgens planning gaat is het volgend jaar juli/augustus dat de eerste paal de grond in gaat.
                  Hoe gaat het met jullie en N zijn nieuwe plek?