[verwijderd] Mijn moeder gaf aan dat ik mij ziek moest melden voor een week, maar ik weet het nog niet zo goed.
Doe anders eerst 2 dagen ofzo? Even rust creëren
Ik kan me je gevoel wel indenken. Ondanks dat ik na 3 kinderen nog niet ècht klaar was schrok ik toch toen de 4e er bleek te komen. Man wilde niet meer maar was gelijk nuchter "komt goed" etc. Ik heb er heel veel moeite mee gehad. Heb ook gedacht dat een miskraam misschien beter was want hoe moest ik dat gaan doen?! Ik kwam er in juni achter, eind aug/begin sept zou ik aan de wal gaan met 3 kinderen. En dan ook nog zwanger? Wat als ik weer 9 maanden moest kotsen? Of me depressief voelde zoals bij de 2e? Ik was net klaar met slaapkamers verven, leuk vooruitzicht om binnen 2 jaar weer alles te moeten doen.
Maar toen ik bij een echo te horen kreeg dat ik volgende afspraak weer een echo kreeg omdat de navelstreng nog verdikt was merkte ik dat ik dit kindje óók wilde (Gelukkig was er niks aan de hand)
Geef het de tijd. Vertrouw erop dat je hulp genoeg krijgt mocht dat nodig zijn. En ook van dit kindje ga je superveel houden, ondanks alle vervelende dingen die bij het ouderschap horen 😅😚