[verwijderd] [verwijderd] En Niels? Of Berlios? (Die laatste vind ik persoonlijk ook niet echt leuk, maar nog altijd beter dan Berrhil.)
[verwijderd] [verwijderd] Haha ja het is een naam. Heb het ook al vaker gehoord, maar vind het zelf niet zo leuk. We gaan gewoon verder zoeken👍
Pimpelmeesje [verwijderd] Misschien duidelijk maken dat dat m niet wordt en hem dan eerst de tijd geven om dat een plekje te geven? Jullie hebben nog even 🙂 Eventuele optie zou ook kunnen zijn om wat mensen om jullie heen om hun mening te vragen, niet lelijk bedoeld maar ik denk dat weinig mensen Berthil een leuke naam zullen vinden. Maar dat ligt er ook een beetje aan hoe je man in elkaar zit of dat handig is.
[verwijderd] Blue Haha, tegelijk! Dat dacht ik trouwens ook! Ik wilde al voorstellen om er berryl (/berril) van te maken.
Blue [verwijderd] of Berto! Of Bert op het eind, Robert, Wilbert. En dan afkorten naar Robbie (😋) of Wil. Roben vind ik ook wel leuk.
Ysabella Berthil is een uniseks naam. ( net opgezocht) Bertil is Duits en een jongens naam ik denk dat het daarvan afgeleid is?!
Nescio [verwijderd] Ik vind Ruben echt veel leuker dan Berthil, en Brent nog leuker. Bernd of Bert zelfs boven Berthil. Zo hard idd 🙈 O, mijn jongste dochter heeft dezelfde naam als jouw dochter, alleen met 1 s minder 😁
[verwijderd] Ben Benito Berre Boris Borre Bruno Huibert Norbert Robert Rubert Mijn favorieten blijven Brent en Bernt. Edit: Ik vind deze namen niet eens allemaal heel leuk ofzo, maar echt alles is beter dan Berthil. 🙊🤐
Blue [verwijderd] ik vind Borre echt ontzettend leuk. Staat hier op het lijstje bij IJssel en Berke😅 (ik heb mijn lijstjes ingedeeld op soorten namen, ik vind zo veel namen leuk. Van Lodewijk tot Jamie en Lux bijvoorbeeld. En ja, ik heb ook te veel lijstjes)
Huggybird [verwijderd] Ruben is leuk! Als mijn dochter een zoon was geweest hadden wij een Ruben gehad. ❤️
[verwijderd] Bedankt meiden! Ik heb tegen man gezegd dat ik het echt geen leuke naam vind en we gaan op zoek naar wat anders! Gelukkig hebben we nog even. Jullie suggesties ga ik overleggen! Maar man moet ook even wennen aan dat het wat anders gaat worden dus ik laat het maar even zo😄
Meca @[verwijderd] als jullie besloten hebben om dan beide namen te laten en voor een nieuwe te gaan, zou ik wel even wachten met nieuwe namen roepen. Even de tijd geven dat Berthil hem niet wordt. Nog andere opties: Bastiaan (vanwege allen een s in de naam) Bart Bernhard Berend
Cactusje Ik vind niet gauw wat van een naam, zoveel mensen zoveel smaken, maar ik vind berthil toch wel in een bepaald topic thuis horen🙃
Ysabella Vandaag mijn laatste controle gehad. 😱 De baby is weer een stukje groter als eerst. De gynaecoloog begon over p90.😵 Gelukkig zag ze mijn gezichtsuitdrukking niet, daarna corrigeerde ze dat hij gemiddeld P75 is. Hij groeit dus boven zijn eigen lijn uit.