Even een vraagje: denken jullie dat ik al wat ontsluiting kan hebben met 38 weken? Hij is al wel helemaal ingedaald, maar ja dat zegt natuurlijk niks.

Anders beginnen ze namelijk met een ballonnetje...

Ysabella tuurlijk kan dat, hadden we het bij zwangerschapszwemmen nog over (toen dat er nog was 🤪), kan weken van te voren al

Pimpelmeesje ‘toen dat er nog was’ de goede oude tijd. 🙈

Nou daar hoop ik dan maar op, zie het zo niet zitten om dan weer -misschien- dagen te moeten wachten totdat er wel ontsluiting is.

Ze zei ook nog dat de bevalling spontaan eerder zou kunnen beginnen, ja dat zeiden ze bij N ook maar die bleef mooi zitten tot 40.4. Maar oh wat waren ze overtuigd allemaal. 😂 Daar trap ik dus niet meer in hè😆

Ysabella ik ben ingeleid met 38.1 dag zonder ook maar iets van ontsluiting en 2 f dagen later was mijn zoon er!

Ysabella
          Jazeker kan dat! Ik had bij kleine meid 3cm en ze konden de inleiding beginnen door de vliezen te breken.

Marshmallow ik vind 2 dagen best lang.🙈 Moest je die 2 dagen ook in het ziekenhuis blijven?

Cactusje 3 cm al? Dat is veel zeg! Hopelijk hier ook dan zijn al die harde buiken en voorweeën niet voor niets geweest.

Ysabella
              Ik moest alsnog aan de opwekkers dus word niet al te blij als je al genoeg ontsluiting hebt straks😅. Ik hoop wel voor je dat je geen ballon nodig hebt, schijnt ook niet heel leuk te zijn.

Ysabella oh ja ik vond het wel meevallen. Had rekening gehouden met een week. En dag 2 was ik aan het bevallen hè. Ik had wel geluk met het zkh ook. Isala in Zwolle is fijn! Kon qua pijn toch niets anders dan zitten/liggen.

Ysabella even inbreken in dit topic (stiekeme meelezer), maar ik ben ingeleid bij mijn derde op 38.5 wegens verminderd vruchtwater. Ze hebben middernacht een ballon geplaatst (ik had misschien net een halve vingertop ontsluiting) en om 6 uur 's ochtends werd hij eruit gehaald, toen zat ik op 4 cm en heeft de gynaecoloog mijn vliezen gebroken. Om 7 uur ging het infuus aan en om 8.25 werd mijn dochter geboren. Het kan dus best snel gaan!

• [verwijderd]

Ysabella Ik had anderhalve cm met precies 37 weken. ... niet dat het iets zegt want meneer kwam 'pas' met 40+1 🤓
              Ik hoop dat je al iets van ontsluiting hebt, elke cm scheelt weer 😃

Ysabella ja dat kan, ik had weken voorweeën en had met strippen dus al 4 cm.
              Oké, dat was dan wel op 40+6

Toch6 zoooo!!! Gewoon al 4cm bij aanvang 😬 bij mijn jongste ben ik daarmee ‘geëindigd’ (keizersnede vanwege niet vorderende ontsluiting 🙄). Ik zit hier gewoon echt jaloers te zitten🙈

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Pietje1987 dat had ik ook bij de eerste 😉 dat werd ook een ks oa omdat ik op 4 cm bleef hangen

Zoals het er nu uitziet mag de suikertest niet bij de vk. Maar bij de prikpost mag je ook geen 2u blijven wachten 😖 moet dan of in de auto wachten of tussendoor naar huis. Maar ik rij echt niet graag nu dus dat word dan 2u in de auto zitten wachten maar vind dat ook geen fijn idee😑
                Hoop echt dat ze over 3 weken zeggen dat ze toch zelf weer gaan prikken, bij de vk zou ik gewoon een eigen kamertje krijgen om te wachten

Toch6 ugh stom.. Misschien een parkje in de buurt waar je met een boek kan zitten? Als het mooi weer is..

Toch6 dat vind ik wel vreemd, want je mag niet lopen. Zo kun je dus een verkeerde uitslag krijgen.

• [verwijderd]

Ysabella Volgens mij gaat het erom dat je een bom suiker hebt op een nuchtere maag en je daardoor wel eens onderuit kan gaan. Als zwangere niet zo gewenst.