[verwijderd]
Blue Of Siebert, haha!
Blue Of Siebert, haha!
[verwijderd] Ik vind Ruben echt veel leuker dan Berthil, en Brent nog leuker. Bernd of Bert zelfs boven Berthil. Zo hard idd
O, mijn jongste dochter heeft dezelfde naam als jouw dochter, alleen met 1 s minder
Ben
Benito
Berre
Boris
Borre
Bruno
Huibert
Norbert
Robert
Rubert
Mijn favorieten blijven Brent en Bernt.
Edit: Ik vind deze namen niet eens allemaal heel leuk ofzo, maar echt alles is beter dan Berthil.
[verwijderd] Ruben is leuk! Als mijn dochter een zoon was geweest hadden wij een Ruben gehad.
Ik vind de andere namen trouwens wel erg leuk @[verwijderd]
[verwijderd] ik vind Borre echt ontzettend leuk. Staat hier op het lijstje bij IJssel en Berke
(ik heb mijn lijstjes ingedeeld op soorten namen, ik vind zo veel namen leuk. Van Lodewijk tot Jamie en Lux bijvoorbeeld. En ja, ik heb ook te veel lijstjes)
Blue Borre is inderdaad heel leuk!
Bedankt meiden! Ik heb tegen man gezegd dat ik het echt geen leuke naam vind en we gaan op zoek naar wat anders!
Gelukkig hebben we nog even.
Jullie suggesties ga ik overleggen! Maar man moet ook even wennen aan dat het wat anders gaat worden dus ik laat het maar even zo
@[verwijderd] als jullie besloten hebben om dan beide namen te laten en voor een nieuwe te gaan, zou ik wel even wachten met nieuwe namen roepen. Even de tijd geven dat Berthil hem niet wordt.
Nog andere opties:
Bastiaan (vanwege allen een s in de naam)
Bart
Bernhard
Berend
Ik vind niet gauw wat van een naam, zoveel mensen zoveel smaken, maar ik vind berthil toch wel in een bepaald topic thuis horen
Vandaag mijn laatste controle gehad.
De baby is weer een stukje groter als eerst. De gynaecoloog begon over p90. Gelukkig zag ze mijn gezichtsuitdrukking niet, daarna corrigeerde ze dat hij gemiddeld P75 is. Hij groeit dus boven zijn eigen lijn uit.
Even een vraagje: denken jullie dat ik al wat ontsluiting kan hebben met 38 weken? Hij is al wel helemaal ingedaald, maar ja dat zegt natuurlijk niks.
Anders beginnen ze namelijk met een ballonnetje...
Ysabella tuurlijk kan dat, hadden we het bij zwangerschapszwemmen nog over (toen dat er nog was ), kan weken van te voren al
Pimpelmeesje โtoen dat er nog wasโ de goede oude tijd.
Nou daar hoop ik dan maar op, zie het zo niet zitten om dan weer -misschien- dagen te moeten wachten totdat er wel ontsluiting is.
Ze zei ook nog dat de bevalling spontaan eerder zou kunnen beginnen, ja dat zeiden ze bij N ook maar die bleef mooi zitten tot 40.4. Maar oh wat waren ze overtuigd allemaal. Daar trap ik dus niet meer in hรจ
Ysabella ik ben ingeleid met 38.1 dag zonder ook maar iets van ontsluiting en 2 f dagen later was mijn zoon er!
Marshmallow ik vind 2 dagen best lang. Moest je die 2 dagen ook in het ziekenhuis blijven?
Cactusje 3 cm al? Dat is veel zeg! Hopelijk hier ook dan zijn al die harde buiken en voorweeรซn niet voor niets geweest.
Ysabella oh ja ik vond het wel meevallen. Had rekening gehouden met een week. En dag 2 was ik aan het bevallen hรจ. Ik had wel geluk met het zkh ook. Isala in Zwolle is fijn! Kon qua pijn toch niets anders dan zitten/liggen.