[verwijderd] nou alle letters komen terug toch? Ik vind Ruben echt wel kunnen
Zwangeren topic๐คฐ
[verwijderd]
Toch6 ik ook. Maar.man niet en ik krijg hem echt niet overgehaald
[verwijderd] dan je veto over berthil en verder kijken
[verwijderd] ik zou ook 100% voor Ruben gaan! Berthil klinkt alsof er een stukje van 2 namen in 1 naam achter elkaar is geplakt
Ps. Naam van je oudste is ook naam van mijn oudste
Ik vind Berthil echt helemaal niet passen bij de andere kinderen . Kan je niet vernoemen in de 2de naam? Ruben is indd geen echte vernoeming. Maar Berthil is wel erg, ja niet mijn ding. Bert zou ik dan nog leuker vinden
[verwijderd]
Bedankt allemaal!
Denk dat we inderdaad op zoek gaan naar een nieuwe naam. Ik heb al wat opties aangedragen maar man schiet alles af
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] En Niels? Of Berlios? (Die laatste vind ik persoonlijk ook niet echt leuk, maar nog altijd beter dan Berrhil.)
[verwijderd]
[verwijderd] Is Berthil รผberhaupt een naam?
[verwijderd]
[verwijderd] Haha ja het is een naam. Heb het ook al vaker gehoord, maar vind het zelf niet zo leuk.
We gaan gewoon verder zoeken
[verwijderd] Misschien duidelijk maken dat dat m niet wordt en hem dan eerst de tijd geven om dat een plekje te geven?
Jullie hebben nog even
Eventuele optie zou ook kunnen zijn om wat mensen om jullie heen om hun mening te vragen, niet lelijk bedoeld maar ik denk dat weinig mensen Berthil een leuke naam zullen vinden. Maar dat ligt er ook een beetje aan hoe je man in elkaar zit of dat handig is.
En Bernt/Bernd?
Ik dacht in eerste instantie dat Berthil een meisjesnaam was
[verwijderd]
[verwijderd] En Brent?
[verwijderd]
Blue Haha, tegelijk!
Dat dacht ik trouwens ook! Ik wilde al voorstellen om er berryl (/berril) van te maken.
Berthil is een uniseks naam. ( net opgezocht) Bertil is Duits en een jongens naam ik denk dat het daarvan afgeleid is?!
- Bijgewerkt
[verwijderd] of Berto!
Of Bert op het eind, Robert, Wilbert. En dan afkorten naar Robbie () of Wil. Roben vind ik ook wel leuk.
[verwijderd]
Blue Of Siebert, haha!
[verwijderd] Ik vind Ruben echt veel leuker dan Berthil, en Brent nog leuker. Bernd of Bert zelfs boven Berthil. Zo hard idd
O, mijn jongste dochter heeft dezelfde naam als jouw dochter, alleen met 1 s minder
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ben
Benito
Berre
Boris
Borre
Bruno
Huibert
Norbert
Robert
Rubert
Mijn favorieten blijven Brent en Bernt.
Edit: Ik vind deze namen niet eens allemaal heel leuk ofzo, maar echt alles is beter dan Berthil.
[verwijderd] Ruben is leuk! Als mijn dochter een zoon was geweest hadden wij een Ruben gehad.
Ik vind de andere namen trouwens wel erg leuk @[verwijderd]