Huggybird ik wil geen poppenwagen, ik wil de playmobil ladderwagen van de brandweer….’ 😭😭😭😭😭😭😭😭

Ik snap je dochter volledig. Ik vind Lego en playmobiel veel leuker, maar mijn kinderen willen poppen en Barbies 😭

• [verwijderd]

Huggybird dat was hier ook zo...
    We hebben een keer een poppenwagen gehad voor H, en daar is alleen op de dag zelf mee gespeeld.
    Vooral I was een drama, die wilde altijd alleen maar dingen als skateboards of skeelers. In februari 😶

Trees T heeft heel veel playmobil en het is ook super leuk 🤗 maar ik als échte poppenmoeder moest even wennen aan het idee dat mijn meisje een voetballend brandweermeisje was… 🙈😂

8 dagen later

Toch6 deze nog voor C.

Eb deze week even naar een vrouw hier in het dorp die poppenkleertjes etc verkoopt. Ook katoenen luiertjes voor 1,60 p/s. Daar ga ik zelf niet voor zitten ploeteren. En wil even kijken bij de kleertjes en slaapzakjes aangezien zowel C als E kandidaat zijn voor zulke kadootjes 😉

12 dagen later
    5 maanden later

Manque Nodig niet, maar deze zou jou fantastisch staan natuurlijk.

10 dagen later
    • [verwijderd]

Jute doen! 😁

• Jute hebben hierop gereageerd.
    • Jute vindt dit leuk

[verwijderd]
      Ik twijfel nog want word eerlijk gezegd misselijj van mijn uitgavenpatroon en ik heb net lelijke gympen gekocht met bontvoering en 2 truien. Ik laat ze voor nu even liggen. Als ze voor mij bestemd zijn, staan ze er halverwege de maand en mijn loonstrook🤪 nog op en dan neem ik ze bij een goed saldo.

Maar jee, Large… vroeger kreeg je daar hele boekwerken van thuis. Ik ga die website doorspitten.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Jute mijn uitgavenpatroon is ook de reden dat ik ze laat liggen 😣
        Ze hebben ook een Haribo dekbedovertrek, geniaal gewoon!
        Als je ze nou binnenkort toch wil en ze zijn niet meer in de sales, stuur mij dan even pb, ik heb nog een kortingscode. (Geen 20%, maar korting is korting natuurlijk)

Die boeken mis ik, dat was echt leuk om door te bladeren! Maar de app is ook leuk hoor, wij bestellen daar echt veel vanwege I.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] die boeken weet ik nog wel! Ik vond die kleding vroeger altijd zo tof! Nog wel hoor, maar het past niet meer bij me.
          Maar het was altijd te duur, dus het bleef bij fantaseren. Maar het sprak altijd erg tot de verbeelding 😁

(Dat zijn een hoop ‘maar-en’ )

• [verwijderd]

[verwijderd] ja ik stond er precies zo in hoor!
            Maar ik moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit ook echt heel goed is, ook na 80 keer wassen ziet het er nog als nieuw uit. I verzamelt band-hoodies en ik zie die het rustig over 10 jaar nog dragen, dus het is het geld wel echt waard.