sjorsje Lumihiutale wat is het verschil? Een boterham is toch een onderdeel van brood? Of bedoel je een broodje? In dat geval ga ik voor een broodje. Zomer of winter?
Lumihiutale sjorsje Zomer! En ik bedoelde eigenlijk de benaming,de een zegt tegen een snee brood een boterham en de ander zegt brood 😆 Ga je liever naar de huisarts of naar de tandarts?
Pimpelmeesje Lumihiutale huisarts! Tenzij het iets heel ergs is natuurlijk, laat liever een kies trekken dan dat ik kanker heb maar mannnn wat haat ik de tandarts 🙈 Liever als prijs je hele bucketlist kunnen uitvoeren of als prijs in je droomhuis wonen?
[verwijderd] Pimpelmeesje Dahlia Droomhuis en klein huis grote tuin daarkan je namelijk nog wel wat bouwen idn. Liever zwemmen in de zee of in het zwembad?
Lumihiutale [verwijderd] Cappuccino. Maar dan niet van die gore Dolce Gusto of Senseo zooi. Liever 12 uur met het vliegtuig of 12 uur in een bus?
[verwijderd] Diro Poppen want dan kan je beter haren vlechten dan met barbies. 😋 Liever kamperen in de zomer of skiën in de winter.
Manque Nou doe mij maar allebei! 🤪 Jk, koorts. Lekker slapen. Buren die elk weekend heel hard het repertoire van Koos Alberts draaien of buren met 12 katten?
Sevenof9 Manque Katten! Dan hoop ik dat ze onze kat ook willen verzorgen als wij op vakantie gaan. Altijd op blote voeten in huis lopen of altijd met schoenen?
Manque Plamuur dan maar. Ik zou onmiddellijk door mijn hoeven zakken met naaldhakken. Alleen nog maar instant noodles of elke dag een vijfgangendiner moeten koken voor het hele gezin?
[verwijderd] Manque Het vijfgangendiner. Ik hou van lekker eten en gruwel van noodles. Al helemaal de instant variant. Een puzzel van 1000 stukjes maken of de rubiks kubus oplossen?
[verwijderd] [verwijderd] Als ik de afbeelding vam de puzzel mag kiezen een puzzel! 😋 Geen internet of geen Netflix (of iets in die trend).