Aries Vaatwasser! Liever de airco op standje koudst in de winter of in de zomer de verwarming op maximaal.
[verwijderd] Lumihiutale ik heb moeten Googlen wat je in vredesnaam bedoelde (dialect?) Maar rolletjes! Liever uitslapen of vroeg naar bed?
[verwijderd] [verwijderd] Uitslapen want vroeg naar bed lukt niet. 🤪 Liever alleen water voor persoonlijke verzorging of liever bladeren om de billen af te vegen
Angel1980 Water (en zeep) om meteen mijn handen te wassen 💩 Kleine sportieve auto of een grote ruime MPV
[verwijderd] Angel1980 Wij hebben een mpv en de kleine lesauto destijds vond ik toch veel prettiger rijden. 😬 Liever contant geld of de pinpas?
[verwijderd] [verwijderd] pin! Al ga ik toch weer proberen om wat vaker contant te betalen in de hoop zo wat meer grip te krijgen op mijn boodschappengeld 😬 Hond of kat?
sjorsje Lumihiutale Eigenlijk geen van twee, maar als ik moet kiezen dan Harry Potter. Mars of Snickers?
Lumihiutale [verwijderd] Truth,ben altijd bang voor onnozele opdrachten waarbij ik mezelf voor lul moet zetten 😂 Onesie of een huispak?