Manque Nou doe mij maar allebei! đ¤Ē Jk, koorts. Lekker slapen. Buren die elk weekend heel hard het repertoire van Koos Alberts draaien of buren met 12 katten?
Sevenof9 Manque Katten! Dan hoop ik dat ze onze kat ook willen verzorgen als wij op vakantie gaan. Altijd op blote voeten in huis lopen of altijd met schoenen?
Manque Plamuur dan maar. Ik zou onmiddellijk door mijn hoeven zakken met naaldhakken. Alleen nog maar instant noodles of elke dag een vijfgangendiner moeten koken voor het hele gezin?
[verwijderd] Manque Het vijfgangendiner. Ik hou van lekker eten en gruwel van noodles. Al helemaal de instant variant. Een puzzel van 1000 stukjes maken of de rubiks kubus oplossen?
[verwijderd] [verwijderd] Als ik de afbeelding vam de puzzel mag kiezen een puzzel! đ Geen internet of geen Netflix (of iets in die trend).
[verwijderd] Geen Netflix, dan zoek ik de filmpjes gewoon op internet op đ¤Ŗ. Een week zonder groenten of een week zonder fruit.
[verwijderd] Kledingstijl kan ik iets aan doen, kapsel wordt lastiger đđ kledingstijl dan maar! Liever koken of schoonmaken?
[verwijderd] [verwijderd] Koken!!! Serieus, dit is echt een no brainer! Koken doe ik voor mijn lol, schoonmaken niet! Tuin met alleen maar tegels op de grond, of juist helemaal zonder tegels op de grond?
Aries Bubblicious Allebei geen ervaring mee, maar pedicure zou ik wel eens willen proberen, omdat ik dat minder goed zelf kan. Manicure zie ik geen meerwaarde in, ik draag toch nooit nagellak ofzo. Nooit meer scheren/ontharen of nooit meer tandenpoeten?