Lumihiutale Ik kwam deze tegen op Facebook π en ik vond het wel een leuke openingszin voor een nieuw 'spel'. Wat heb je liever,piemels als vingers of een balzak als tenen?
Lumihiutale Marshmallow Nooit liegen! fafa Worst,dat krijg je er wat makkelijker uit dan kaas π Wat heb je liever: appelkruimelvlaai of kruidnoten?
[verwijderd] Appel kruimelvlaai met slagroom. π Wat heb jij liever een geen file en de wetenschap dat je moet overwerken of wel file en niet overwerken?
Lumihiutale [verwijderd] Wel file en niet overwerken. Beetje mensen kijken,leuk π Wat heb je liever: Voor altijd net te heet douchen of voor altijd net te koud douchen?
[verwijderd] Lees!! Tegen de tijd dat de spreker het eerste hoofdstuk uit heeft ben ik al 6 boeken verder... Laarzen of sneakers?
Manque iMoeder Allebei niet, als het even kan. Maar als ik moet kiezen: een show. Na het opstaan meteen douchen en aankleden? Of in de pyjama naar beneden en op de bank hangen?
Lumihiutale Manque Meteen douchen en aankleden. Heb je liever een wekker die hard geluid maakt zodat je meteen wakker bent of een wekker die je met licht wekt?
Cactusje Lumihiutale Mijn telefoon is mijn wekker en staat op z'n zachtst. Hard geluid en licht vind ik beide verschrikkelijk. Nat Of droog wc papier na de grote boodschap?
[verwijderd] Droog. (Nat? Ieuw! of bedoel je die doekjes?) Zou je liever telepathisch kunnen communiceren of met dieren kunnen praten?
Manque [verwijderd] telepathisch communiceren! Wat een uitkomst zou dat zijn. Kauwen of zuigen? Bij snoepjes π