Manque [verwijderd] telepathisch communiceren! Wat een uitkomst zou dat zijn. Kauwen of zuigen? Bij snoepjes 😎
[verwijderd] Manque Likken 🤣. Nee, chocolade kauw ik liever, maar op een lolly zuig ik liever. Liever zon en koud of warm en regen.
Sevenof9 [verwijderd] zon en koud, dat is mijn lievelingsweer! Liever een heel klein huis met een grote tuin of een heel groot huis zonder tuin?
[verwijderd] Lego Zou je liever iedere dag alleen maar kokosnoten eten of een kokosnoot-bikini dragen?
Lumihiutale [verwijderd] Doe mij de bikini dan maar Zou je liever naar de maan of in een onderzeeër 20 km onder water?
[verwijderd] Snoeki Douchen en daarna pasta. Wat een ranzig beeld heb ik nu van douchen met pindakaas. 🤪 😂 Liever in je ondergoed naar het werk of liever wonen in een glazen huis (en dus ook douche/toilet zichtbaar).
Snoeki [verwijderd] in mijn ondergoed naar het werk. Of ze me nu in bikini of ondergoed zien. I don’t care. maar ben erg mijn privacy thuis gesteld dus...: kinderen die liegen of kinderen die stiekem zijn?
Lumihiutale Snoeki Kinderen die stiekem zijn,ik heb echt een hekel aan liegen. Liever een bank waar je in wegzakt of een harde,stevige bank?
[verwijderd] Lumihiutale Een harde bank anders kom ik niet meer overeind. 🤪 Liever koude thee/koffie of alleen maar water drinken.
[verwijderd] [verwijderd] radio. We hebben geen tv aansluiting meer en ik mis het al anderhalf jaar niet. Foto's of filmpjes maken?
Snoeki [verwijderd] foto’s die zijn tastbaarder als ze uitgeprint zijn. liever gtst of the Bolt and the beautifull?