[verwijderd] Lees!! Tegen de tijd dat de spreker het eerste hoofdstuk uit heeft ben ik al 6 boeken verder... Laarzen of sneakers?
Manque iMoeder Allebei niet, als het even kan. Maar als ik moet kiezen: een show. Na het opstaan meteen douchen en aankleden? Of in de pyjama naar beneden en op de bank hangen?
Lumihiutale Manque Meteen douchen en aankleden. Heb je liever een wekker die hard geluid maakt zodat je meteen wakker bent of een wekker die je met licht wekt?
Cactusje Lumihiutale Mijn telefoon is mijn wekker en staat op z'n zachtst. Hard geluid en licht vind ik beide verschrikkelijk. Nat Of droog wc papier na de grote boodschap?
[verwijderd] Droog. (Nat? Ieuw! of bedoel je die doekjes?) Zou je liever telepathisch kunnen communiceren of met dieren kunnen praten?
Manque [verwijderd] telepathisch communiceren! Wat een uitkomst zou dat zijn. Kauwen of zuigen? Bij snoepjes 😎
[verwijderd] Manque Likken 🤣. Nee, chocolade kauw ik liever, maar op een lolly zuig ik liever. Liever zon en koud of warm en regen.
Sevenof9 [verwijderd] zon en koud, dat is mijn lievelingsweer! Liever een heel klein huis met een grote tuin of een heel groot huis zonder tuin?
[verwijderd] Lego Zou je liever iedere dag alleen maar kokosnoten eten of een kokosnoot-bikini dragen?
Lumihiutale [verwijderd] Doe mij de bikini dan maar Zou je liever naar de maan of in een onderzeeër 20 km onder water?
[verwijderd] Snoeki Douchen en daarna pasta. Wat een ranzig beeld heb ik nu van douchen met pindakaas. 🤪 😂 Liever in je ondergoed naar het werk of liever wonen in een glazen huis (en dus ook douche/toilet zichtbaar).