Ysabella ik kan me wel voorstellen dat je dat hebt gedacht en super kut dat je ook zoiets meegemaakt hebt.
Maar ik heb het van dichtbij (niet met een ex hoor, met familie). Ook meegemaakt, een agressieve jongen, nieuwe vriendin, die jongen hield mooie praatjes, zij was verliefd, en wij hadden het gedaan.
Wij maakte zijn leven stuk. Ik denk nog steeds dat het beter was geweest dat wij niks gezegd hadden en dat we haar gewoon te vriend hadden gehouden. En af en toe proberen te polsen hoe het ging. Wat subtieler dan tis een lul en hij slaat..
En zeker omdat @[verwijderd] nu al merkt dat zij als boeman wordt weggezet, dat wordt, denk ik, alleen maar erger als ze zich tegen hun keert (wat met vertellen over het verleden voor hun wel zo kan overkomen). Plus ziet ze haar ex weinig en z'n nieuwe vriendin waarschijnlijk veel, hij heeft echt alle tijd om op haar in te praten.
Als ze @[verwijderd] leert kennen als de leuke vrouw, die ze is, dan gaan er denk ik eerder bellen rinkelen?
Maar goed, wel eens met @Ysabella , elke keuze die je maakt is natuurlijk goed. Maar wel,.hoe lullig ook, denk vooral aan jezelf en je kids en het gezeik wat je evt krijgt. Weeg het tegen elkaar af.