Meca Als hij naar boven gaat dan is het goed, dan herstelt mijn lichaam vanzelf het tekort. Als hij verder naar beneden gaat dan kan het iets betekenen. Of niets. Dat is het frustrerende eraan. 70% krijgt niets, 20% krijgt HELLP (zoiets). Wat dus levensbedreigend kan zijn voor zowel baby als mijzelf. Ik wil niet dramatisch zijn maar ik vind het gewoon echt eng.. het zit me totaal niet lekker. En dan zo'n vk die het allemaal wel mee vindt vallen.. nou als het allemaal zo meevalt, waarom mij dan al die -blijkbaar- nutteloze tests laten doen?
Ysabella
Niet veel klachten. Ik heb verhoogde eiwitten in mijn urine (die zijn we nu opnieuw aan het testen), ik hou wel wat vocht vast, ik heb ook wel beetje hoofdpijn maar niet veel. Geen strakke band gevoel en ook geen hoge bloeddruk.
Mijn zus echter kreeg pre eclampsie en had ook geen hoge bloeddruk. Dus die vage wel/niet symptomen vind ik ook niet rustgevend.
Honkeytonk
Ik heb gebeld en de daling vinden ze niet heel zorgwekkend. Pas als hij onder de 100 komt kan het iets gaan betekenen. Waarom ze dan de grens hebben gezet bij 150 als het pas gaat uitmaken bij 100? Zo breng je toch alleen maar stress?
Anyway, woensdag weer bloedprikken om te vergelijken. Ondertussen maak ik me wel zorgen, ik probeer echt los te laten maar ik vind het gewoon eng omdat het om iets gevaarlijks kan gaan.