Meca Suzy85 Wauw van harte gefeliciteerd met de geboorte van I!! Wat fijn dat hij al goed drinkt bij je. Hopelijk knap jij ook snel op want volgens mij is bijkomen van zo’n bloedverlies en lage hb waarde best pittig. Geniet van je mannetje en nieuwe gezinssamenstelling ❤️
[verwijderd] Suzy85 van harte gefeliciteerd! Het was even spannend dus, super dat ze geen risico hebben genomen. Met hoeveel weken is hij geboren? Wat een schatje 😊
[verwijderd] Meca alles helemaal mooi op schema, qua lengte op de p49, hoofdje iets daarboven, buikje iets daaronder. Vruchtwater voldoende, placenta doet het netjes. Ik ben blij 😁 Zometeen de afspraak bij de vk.
Ysabella Suzy85 Gefeliciteerd, wat is hij mooi. ❤️ wat ben je veel bloed verloren zeg, hopelijk krijg je een ijzer infuus of goede ijzer pillen.
Suzy85 Ysabella Ja ik heb gelijk goede ijzerpillen meegekregen en krijg extra kraamzorg, zodat ik de komende dagen voldoende rust kan pakken.
[verwijderd] Net vk geweest. Bloedplaatjes waren inderdaad een beetje laag. Ze zei dat het waarschijnlijk niets is maar we gaan nu weer prikken om te kijken hoe hoog/laag ze zijn. En morgen moet ik mijn urine opvangen voor een dag want er was iets teveel eiwit gevonden. Maar ook daar maakte ze zich niet zo'n zorgen over. Dus dat gaan we dan ook maar niet doen .. Vind het wel beetje ongemakkelijk allemaal hoor als ik eerlijk ben 🙁
[verwijderd] Suzy85 Aaah, wat een ongelofelijk mooi snoetje heeft hij! 😍 Gefeliciteerd hoor! En heel veel sterkte met je herstel.
Ysabella Suzy85 gelukkig, zorg ook dat je daarna goed op je grenzen let zodat je zo snel mogelijk aansterkt. 😊
Rietjesbeker @Suzy85 gefeliciteerd met jullie zoontje, wat een prachtig jochie hebben jullie gekregen 😍 En goed dat er geen risico is genomen!
[verwijderd] Stom! Bloedplaatjes zijn weer gedaald. De vk zei dat zolang ik boven de 100 (x109/l) blijf het wel goed zit. Dat zei ze naar aanleiding van de eerste bloedtest die zei 148. (Normaal is tussen 150 en 450). Maar nu is hij gedaald naar 135, en 124. Dus wat nu? 😕
Meca [verwijderd] he wat irritant! Heeft ze niet ervoor al gezegd wat het betekende als het naar boven of naar beneden zou gaan? Je zou kunnen bellen wat dit betekent? Of moet je vandaag weer heen? Anders zou ik niet het weekend afwachten maar zelf even aan hun vragen hoe en wat. Die onzekerheid/onduidelijkheid kan niet goed zijn voor jou en de baby.
Ysabella [verwijderd] ik moest even lezen wat dat nou precies inhoud als je bloedplaatjes dalen. Ik zou hier wel achteraan gaan en geen genoegen nemen met dat ze zich geen zorgen maakt, het is te weinig er is niet voor niets een grens dus ik vind dat ze daar naar moeten kijken.😳 Heb je verder ook klachten of dat niet?