[verwijderd] Ik was er al bang voor dat ik er zelf niet zoveel aan kon veranderen...
Volgens mij ben ik niet afgevallen, maar ik moet je zeggen dat ik het ook niet bijhoud. Ik eet iig wel een stuk minder. Ik heb gewoon bijna geen honger.
Ik heb nog niet gehoord van mijn endicrinoloog dat ik moest stoppen met de levo, dus dat heb ik niet gedaan. De laatste keer was de TSH <0.01 en toen zei ze dat ik 2 dagen moest overslaan en doorgaan op een lagere dosis. Dus van 112 naar 100. Maar ik voel gewoon dat ik nog steeds aan het racen ben. Ik mag echter pas de 30e weer bloed prikken. Ik denk dat de uitslag gewoon weer <0.01 wordt. We hebben het niet over de jodiumslok gehad. Ik heb er wel iets over gelezen, maar ze heeft het niet genoemd.
Ik moet zeggen dat ik minder last heb van de hyper dan van de hypo. Soms wordt het even te erg, dan heb ik het gevoel in mijn buik alsof ik naar beneden ga in een achtbaan en dat houdt dan wel eens te lang aan. Of ik krijg spiertrekkingen. En natuurlijk is het slapen een drama. Maar de hypo vond ik vele malen erger, met die moeheid en slapheid en traagheid en depressiviteit.
Maar het mooiste zou natuurlijk zijn om gewoon stabiel te zijn 😅