• [verwijderd]

Expeditie!!

Expeditie Robinson
Ik ging die proef mee doen van Dominique en Gregory... totdat de reclame kwam,
... zit nu weer op de bank met een stroopwafel πŸ˜„

• [verwijderd]

Niks, ik heb assessments zitten oefenen. Was maar goed ook πŸ™ˆ

• [verwijderd]

Vanavond is het weer tijd the voice!

• [verwijderd]

Feye Weet je ondertussen al wat je er van vindt? Ik heb het vandaag via uitzending gemist gekeken. Ik vond het wel een moeilijk dilemma. Weet ook niet of ik zelf geld zou geven...

• Feye hebben hierop gereageerd.

Traditiegetrouw is de vrijdagavond hier chipsavond met mijn meiden. En we kijken dan compleet β€˜hersenloos’ vermaak. In dit geval dus The Voice 😊

[verwijderd]
    Nee nog niet eigenlijk... Ik gun deze mensen natuurlijk het aller allerbeste. Maar kun je mensen vragen om hier geld aan te geven? Nu zien we 4 mensen, maar er zijn natuurlijk duizenden mensen die in zo'n situatie zitten. En ja, het liefst help ik ze allemaal...
    Heb (nog) geen geld gegeven. Ga er nog even over nadenken.

Vanavond wordt het denk ik handbal.

• [verwijderd]

Skin Wars op Netflix! Heb twee seizoenen in minder dan 2 weken gekeken. Ik schaam meπŸ˜…
    En het ergste is nog dat ik letterlijk vijf minuten geleden de finale heb gezien van seizoen 2, en ik nu heel graag op seizoen 3 wil klikken πŸ™ˆ

Dynasty en/of fuller house.

• [verwijderd]

LOTR 2 towers extended Version

Nothing hill...

Zit het seizoen van RuPaul's Drag Race terug te kijken waar Bianca del Rio en Adore in zitten.
    Zometeen maar eens beginnen met een nieuwe serie, The Bridge ofzo.

Vanavond voor het eerst weer aan het bingen sinds de baby.

Er staat veel klaar om te kijken (Homeland etc). Maar Ozarks seizoen 2 heeft gewonnen