Feye Elise75 Ik zit handbal te kijken 😀 Kijk je via Ziggo? Ik wil vanavond ook kijken, maar geen Ziggo. Dus ben nog op zoek naar een live stream...
iMoeder Ik heb de TV niet aan gehad vandaag. Het forumleven is ineens weer enorm spannend. Zo nog even een boek lezen en dan ga ik slapen.
Sdonya Ik kijk ‘mag ik jou oma zijn?’. Zooo zielig! Ik wil meteen een ‘opa en oma’ verwelkomen in ons gezin na dit gezien te hebben maar geen idee hoe ik deze mensen kan vinden ☹️
Robije Verw8 2x pas haha. Wij kijken elke avond friends in bed, maar heb alle afl al zo vaak gezien dat ik met mn ogen dicht kan kijken.
[verwijderd] De nieuwe aflevering van Legends staat er op dus sowieso die, en daarna maar weer verder met ouat denk ik.
[verwijderd] Feye Weet je ondertussen al wat je er van vindt? Ik heb het vandaag via uitzending gemist gekeken. Ik vond het wel een moeilijk dilemma. Weet ook niet of ik zelf geld zou geven...
Mary [verwijderd] Ajax inderdaad, ben vanavond een keer wel voor ze. Anders heb ik straks zo'n chagerijn in huis.
Jules Het perfecte plaatje en online een live stream basketbal wedstrijd, waardoor ik beide maar half mee krijg.