[verwijderd]
Skin Wars op Netflix! Heb twee seizoenen in minder dan 2 weken gekeken. Ik schaam me
En het ergste is nog dat ik letterlijk vijf minuten geleden de finale heb gezien van seizoen 2, en ik nu heel graag op seizoen 3 wil klikken
Skin Wars op Netflix! Heb twee seizoenen in minder dan 2 weken gekeken. Ik schaam me
En het ergste is nog dat ik letterlijk vijf minuten geleden de finale heb gezien van seizoen 2, en ik nu heel graag op seizoen 3 wil klikken
Dynasty en/of fuller house.
LOTR 2 towers extended Version
Nothing hill...
Zit het seizoen van RuPaul's Drag Race terug te kijken waar Bianca del Rio en Adore in zitten.
Zometeen maar eens beginnen met een nieuwe serie, The Bridge ofzo.
Vanavond voor het eerst weer aan het bingen sinds de baby.
Er staat veel klaar om te kijken (Homeland etc). Maar Ozarks seizoen 2 heeft gewonnen
Ik ben sinds kort Crazy ex-Girlfriend aan het kijken. Had niet verwacht dat die zo leuk zou zijn. Dat zingen moet ik aan wennen maar verder echt een hilarische serie. Zit ook beter in elkaar dan je in eerste instantie zou denken.
Gekeken:
Hunted: leuke ontknoping, maar ik vond de presentatie van Elly Lust verschrikkelijk.
Tygo in de GHB: verbazingwekkend. Verslaafden die worden vastgezet voor een vergrijp, maar vervolgens op straat worden gezet omdat ze te ernstig verslaafd zijn en de afkickverschijnselen dodelijk kunnen zijn.
En ik blijf me verbazen over de bewegingen die de mensen onder invloed allemaal maken...
Ik ga the Roast van Johnny de Mol kijken.
[verwijderd] oeh, welke zender?
@[verwijderd] op Comedy Central! Hopelijk heb je het al gevonden
[verwijderd] comedy central
Hier ook The roast!
Ik was van plan om Crazy Ex-girlfriend verder te kijken, maar de situatie is dat ik hier op de bank zit met een erg wakker jongetje en op het scherm rustgevende beelden van het Noorderlicht en woordeloze klankenzang en percussie. SUF.
[verwijderd] was t wat? Dan ga ik het terugkijken.
Robije ik vond het heel erg leuk!
Finale van ‘Het Perfecte Plaatje’
ik heb de hele avond gtst classics gekeken. Zit nu rond aflevering 80 van het eerste seizoen.
[verwijderd] mooi, ik ga de herhaling vanavond opnemen en van t weekend kijken.
Expeditie Robinson