Vanavond de laatste afl Bing Bang Theory die we hebben opgenomen en Hunted.
Wat kijk jij vanavond?
Vanavond komt de “afterparty” van hhb. Alleen best laat:22:15 ofzo. Dus ik kijk het overmorgen.
[verwijderd]
Tygo in de GHB
Gewone tv kijk ik eigenlijk amper nog. En dan ook meestal alleen fox. Vanavond komt the young pope, met jude law, er weer op en morgen the resident, met matt czuchry, maar beide kijk ik altijd terug op een andere dag zodat ik de reclame door kan spoelen. Ik kijk verder altijd eerst mee met mijn man z'n stomme programma's, behalve goldrush die vind ik wel leuk, tot ie naar bed gaat en dan gaat Netflix aan.
Vanavond kijk ik opsporing verzocht. Vaste prik met mijn vriend. En daarna denk ik Tygo in de GHB (of iets wat erop lijkt ) dat kijk ik dan terug. En morgenochtend kijk ik Rotterdam Project terug wat eigenlijk vanavond op tv is.
Netflix. We kijken de serie Greenfield.
Niet zoveel denk ik. Had gister vergadering dus wil nog even gtst terug kijken, en dan daarna de uitzending van vandaag. Dan duik ik Mn bed weer in denk ik, morgen de wekker weer om 5;15 uur.
Flying doctors van gisteren en vandaag, Tygo in de GHB van gisteren en dan op tijd naar bed.
Ik kijk graag naar Air Crash Investigation en Dr. Pol. En elke avond Friends, ook al heb ik alle afleveringen al minstens 2x gezien
Grimm op Netflix
[verwijderd] hahahahaha!!!
Ik durf nog steeds niet piemel
Sorry sorry sorry! Zal het niet meer doen
Ik zit handbal te kijken
[verwijderd]
Ik heb de TV niet aan gehad vandaag. Het forumleven is ineens weer enorm spannend.
Zo nog even een boek lezen en dan ga ik slapen.
Ik kijk ‘mag ik jou oma zijn?’. Zooo zielig! Ik wil meteen een ‘opa en oma’ verwelkomen in ons gezin na dit gezien te hebben maar geen idee hoe ik deze mensen kan vinden
Het perfecte plaatje! Heerlijk programma vind ik dat. Ik hou ook van fotografie.
[verwijderd]
De nieuwe aflevering van Legends staat er op dus sowieso die, en daarna maar weer verder met ouat denk ik.