[verwijderd] ja klopt, we hebben drie jongens.
Rond hun zwangerschappen kreeg ik B12-injecties of nam ik hooggedoseerde smelttabletten en ik denk dat het daarom op zich best goede zwangerschappen waren (om maar niet op te scheppen over 3 keer bevallen alsof het niks was; ik vond het zelfs fijn 😮)
Ik voelde me ook beter tijdens de zwangerschappen maar elke keer sloeg dat weer om zodra mijn cyclus weer op gang kwam. Weet ik nu.
Maar ik heb nu in 4 maanden 2 miskramen gehad, waarvan de laatste van een tweeling en rond deze gebruikte ik geen B12.
Inmiddels al wel weer een maand of drie maar we zijn het nog niet opnieuw aan het proberen, dus of het weer helpt weet ik niet.
Maar goed, ik moet het inderdaad eens zo gaan opschrijven ja, gewoon stap voor stap, welke symptomen wanneer enzo.
Ik heb sowieso een symptomenlijst uitgeprint maar het is beter het in eigen woorden te doen, en vooral te benadrukken hoe ernstig het me beperkt. Want het is echt geen grapje, dit...
Mijn zus doet het af met 'leuk he, vrouw zijn', alsof ik maar niet moet piepen maar ik wil verdorie ook eens gewoon een dagje mee op stap met mijn kinderen, met ze rennen en stoeien en voetballen.
Op de goede dagen rond de eisprong kan ik heel wat meer maar wat hebben ze aan een moeder die maar 4 dagen per maand kan meedoen?
Trouwens wel heel herkenbaar hoor, jouw klachten. Ik geef dan wel niet over (mijn onderbewuste is daar blijkbaar er zó in getraind dat niet te doen, anders had ik dat ook, zo misselijk als ik in die week/tien dagen vaak ben) en migraine heb ik gelukkig nog nooit gehad maar verder...
Het beheerst mijn leven en ik wil dat leven terug!!!
Ik heb álles, mag ik er nou verd*** eindelijk eens een keer van gaan genieten???